Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@11:16:10 GMT

شکست لسمان منطقه آزاد انزلی مقابل شهرداری تبریز

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۵ | کد خبر: ۷۸۰۷۶۹۲

انزلی-ایرنا-تیم فوتبال ساحلی لسمان منطقه آزاد انزلی در مقابل حریف خود شهرداری تبریز به شکست خانگی تن داد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۸۰۷۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر سپاهان: وقتی همه چیز برعکس بود!

به گزارش "ورزش‌سه"، روز سوم هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری دو مسابقه در انزلی و اصفهان پیگیری می‌شود. در انزلی تیم فوتبال سپاهان به مصاف ملوان می‌رود و در اصفهان هم آلومینیوم همان ذوب آهن می‌شود.

روابط عمومی باشگاه سپاهان با طراحی پوستر جالب توجهی به استقبال این مسابقه رفته است؛ جایی که عکس تیمی سپاهان در مصاف با ملوان در جام تخت جمشید در سال ۱۳۵۳ در بخشی از این پوستر قرار داده شده و در بخش دیگر آن شاهد تصویر سیروس قایقران اسطوره فوتبال ایران و مردم انزلی هستیم. جالب اینکه در آن روزها شرایط سپاهان و ملوان کاملاً متفاوت بود. ملوان به‌عنوان قوی‌ترین تیم شهرستانی شناخته می‌شد که رقیبی همیشگی برای دو غول پایتخت‌نشین بود و در سوی مقابل سپاهان که به تازگی از شاهین منفک شده بود شرایط خوبی نداشت.  

این روزها اما شرایط کاملا متفاوت رقم خورده است. سپاهان در اواخر دهه ۷۰ با قرار گرفتن زیر پوشش کارخانه فولاد مبارکه توانسته از نظر مالی و ساختاری شرایط خیلی خوبی پیدا کند و در سود مقابل وضعیت برای تیم محبوب شهر انزلی به‌صورت کاملاً عکس پیش رفته است. در این شرایط اما دیدار دو تیم که از ساعت ۱۷ در ورزشگاه سیروس قایقران برگزار می‌شود، دیداری حساس برای کسب سهمیه آسیایی به‌شمار می‌رود که باید دید عملکرد شاگردان مهدی تارتار و جز ژوزه مورایس در این مسابقه به چه صورت خواهد بود.

دیگر خبرها

  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • بازگشت امید به سپاهان با درخشش مغانلو
  • ۲ تیم بازی تماشاگر پسندی ارایه کردند
  • شکست خانگی ملوان با کامبک سپاهان و دبل شهریار
  • شکست ملوان برابر سپاهان در انزلی
  • سپاهان با شکست ملوان در انزلی دوباره مدعی شد + جدول لیگ برتر
  • سپاهان با شکست ملوان در انزلی دوباره مدعی شد
  • سپاهان با دبل مغانلو مقابل ملوان دوباره مدعی شد
  • پیروزی ملوان مقابل سپاهان در نیمه اول
  • پوستر سپاهان: وقتی همه چیز برعکس بود!