Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-01@18:03:34 GMT

حذف 5 پومسه رو از اردوی تیم ملی

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ | کد خبر: ۷۸۳۰۸۱۲

رقابت های انتخابی تیم ملی پومسه بانوان با حذف پنج ورزشکار همراه شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۸۳۰۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه اولین مرحله از اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان به منظور حضور در مسابقات جهانی تایلند در کرمانشاه آغاز شد.

رضا رستمی مدیر تیم های ملی سپک تاکرای ایران در حاشیه برپایی این اردو در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری اولین مرحله از اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان، اظهار کرد: این اردو با حضور ۳۵ ملی پوش از امروز(۱۲ اردیبهشت) آغاز شده و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت. 

وی افزود: اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی شهر کورات تایلند است که شهریور ماه برگزار خواهد شد. 

مدیر تیم های ملی سپک تاکرای ایران از افزایش آمار دعوتی ها به اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان خبرداد و گفت: این برای اولین بار است که طی سالهای گذشته این میزان دعوتی به اردوی تیم ملی داشته ایم. 

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در مجموعه ورزشی کوثر کرمانشاه برگزار می شود، افزود: باتوجه به اینکه مجموعه ورزشی کوثر مجموعه ای ویژه بانوان است و تمام امکانات و تجهیزات لازم در آن برای برگزاری یک اردوی مطلوب وجود دارد، این مجموعه به عنوان کمپ اردوی تیم های ملی سپک تاکرای بانوان در ایران انتخاب شده است. 

رستمی که ریاست کمیته سپک تاکرای  استان کرمانشاه را نیز عهده دار است تاکید کرد: در این مجموعه تنها سالن اختصاصی سپک تاکرای بانوان در ایران فعال است که اردوی تیم ملی بانوان در این محل برگزار  می شود. 

به گفته این مسئول فاطمه احمدی، هدیه احمدی، نازنین غزلی و رویا ابراهیمی به عنوان بازیکن و صبا یوسفی به عنوان مدیر اجرایی از کرمانشاه در این اردو حضور دارند. 

وی در پایان یادآورشد: خوشبختانه با حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان تجهیزات و امکانات خوبی در کرمانشاه برای برپایی اردوی تیم های ملی سپک تاکرا فراهم شده، اما برای تداوم برگزاری این اردوها که می تواند به رشد سپک تاکرای کرمانشاه کمک کند به حمایت دیگر مسئولین استانی هم نیز نیاز داریم. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • پایان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان در یزد
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • فیلم| اردوی جهادی با عطر شهدا