Web Analytics Made Easy - Statcounter

سوالات مصاحبه آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی این صفحه بنا به درخواست کاربران برای مجتمع کردن دیدگاههای کاربران عزیز در ... نوشته سوالات مصاحبه آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی اولین بار.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ای استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.e-estekhdam.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ای استخدام» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۸۳۵۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ درصد مودیان به تکالیف مالیاتی خود عمل کرده‌اند

 

مهدی موحدی سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه بیش از ۲۳۰ هزار اظهار نامه دوره چهارم مالیات بر ارزش افزوده دوره زمستان توسط مودیان تکمیل و برای سازمان امور مالیاتی ارسال شده است گفت: اظهارنامه مالیاتی امسال در مقایسه با تعداد اظهار نامه‌های که در دوره مشابه صادر شده بود رشد قابل توجهی داشته است و این امر نشان می دهد که مودیان به تکالیف مالیاتی خود عمل کرده اند.

وی اظهار کرد: طبق بررسی های صورت گرفته  آمارها نشان می دهد که تقریبا ۷۰ درصد از مودیان به تکالیف خود عمل کرده‌اند و آمارها نسبت به سال گذشته نشان می دهد که مردم به تکالیف خود عمل کرده اند.

او بیان کرد: در اجرای مقررات ماده ۳ تسهیل قانون تکالیف مودیان اعلام شده که سامانه مودیان آخرین مهلت استرداد  قانونی یک ماه بعد از ۳۱ فرودین ماه است.

موحدی تاکید کرد:  برای اولین بار اظهار نامه در اختیار مودیان قرار داده ایم و  مودیان طبق اطلاعاتی که در سامانه مودیان بارگذاری کرده‌اند مالیات پیش فرض برای آنها در نظر گرفته می‌شود.  اگر به هر دلیلی پیش تر توسط مودیان مودیان در فرصت باقی مانده تمدید شده و تا ۱۲ اردیبهشت این اطلاعات تکمیل و به سازمان امور مالیاتی ارسال می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور
  • گلایه رئیس سازمان نظام پرستاری از سهم اندک نیروی انسانی در آزمون استخدامی / ۱۰۰ هزار پرستار کم داریم
  • فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری
  • هزینه ۳ میلیونی مرحله مصاحبه برای استخدام آموزگار!
  • هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟
  • فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری است
  • ۷۰ درصد مودیان به تکالیف مالیاتی خود عمل کرده‌اند
  •  بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • بانک‌ها پنج‌شنبه ها باز هستند