Web Analytics Made Easy - Statcounter

اربیل - ایرنا-جنگ با داعش امروز یکی از پدیده هایی است که باعث آوارگی میلیون ها نفر بخصوص در عراق شده است و اهالی ساکن مناطق تحت کنترل داعش، این.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۸۶۵۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان کمک‌رسانی به آنروا را از سر گرفت

آلمان امروز چهارشنبه تصمیم خود را برای تجدید همکاری با آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) اعلام کرد. 

این اقدام پس از آن صورت گرفت که کاترین کولونا، وزیر امور خارجه سابق فرانسه تحقیقات در مورد اینکه آیا برخی از کارمندان آنروا در حمله ۷ اکتبر به اسرائیل نقش داشته اند را به پایان رساند و از آنها رفع اتهام کرد.

گزارش کولونا نشان داد که طرف اسرائیلی «هنوز باید شواهد تأییدکننده‌ای» در مورد اتهامات خود مبنی بر همکاری کارکنان آنروا با حماس ارائه کند و افزود که آنروا به طور مرتب فهرست کارمندان خود را به اسرائیل ارائه می‌کرده است.

دولت آلمان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد در حمایت از این اصلاحات، دولت آلمان به زودی به همکاری خود با آنروا در غزه ادامه خواهد داد، همانطور که استرالیا، کانادا، سوئد و ژاپن قبلاً انجام داده اند. آلمان از نزدیک با نزدیک‌ترین شرکای بین المللی خود برای پرداخت بودجه بیشتر هماهنگ خواهد کرد. 

رژیم صهیونیستی برای پیشبرد اهداف خود در تجاوز به غزه و ایجاد قحطی در این باریکه، آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی موسوم به آنروا که بزرگترین نهاد امدادرسان در غزه محسوب می‌شود را متهم به دست داشتن در حمله هفتم اکتبر کرد. همین امر کافی بود تا کشور‌های غربی کمک‌های خود به این آژانس را قطع کنند؛ موضوعی که در نهایت فلسطینیان را در خطر گرسنگی قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق | مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • آلمان کمک‌رسانی به آنروا را از سر گرفت
  • بمباران تجمع آوارگان فلسطینی در غزه توسط رژیم صهیونیستی
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • توافق 4 کشور منطقه برای "راه توسعه" / اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق / مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • افزایش شدید تعداد آوارگان فلسطینی در دیرالبلح
  • اردوغان وارد عراق شد