Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@23:04:16 GMT

ناکامی سرخابی‌ها و استارت شاگردان ویسی

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ | کد خبر: ۷۸۸۰۴۴۵

پرسپولیس شب گذشته برای اولین بار در فصل جدید میزبانی در ورزشگاه آزادی را تجربه کرد و استقبال خوبی هم از این مسابقه شد و حدود شصت هزار تماشاگر به.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۸۸۰۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان داستان امباپه و پی‌اس‌جی در چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، خبری از پایان خوش نبود. ناکامی‌های کیلیان امباپه با لباس پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا امشب با یک ناکامی دیگر به پایان رسید تا پرونده این فوق ستاره فرانسوی و پی‌اس‌جی بسته شود.

حتی در غم‌انگیزترین فیلم‌های سینما هم ممکن است چنین تراژدی‌ای وجود نداشته باشد.

بازگشت از شکست ۱-۰ در سیگنال ایدونا پارک و سپس موفقیت در ومبلی ماموریت امشب امباپه و تیمش بود.

آنها بازی را بهتر شروع کردند اما خبری از موقعیت نبود. اگر موقعیتی هم خلق نمی‌شد پایانی تکراری به همراه داشت. یا دستان کوبل و یا تیر دروازه.

در بازی رفت تیر دروازه چند بار مانع گلزنی پاریسی‌ها شد و امشب هم سه بار دیگر توپ به تیر کوبیده شد و به تور نچسبید. یک بار سهم امباپه و دو بار از سمت مندز و ویتینیا.

ابتدا شوت از راه دور و محکم مندز به تیر عمودی خورد، سپس امباپه در محوطه جریمه ضربه‌اش را به تیر افقی زد و سپس یک شوت از راه دور دیگر، این بار از ویتینیا به تیرک افقی برخورد کرد.

امشب خلاصه چند سال حضور امباپه در لیگ قهرمانان بود. پر از بدشانسی و ناکامی. طلسم موفقیت ستاره فرانسوی در بازی آخر هم شکسته نشد و این بار دورتموند که در ابتدای مرحله حذفی قرعه دوست‌داشتنی تیم‌های بزرگ بود، فینالیست لیگ قهرمانان شد.

حالا نوبت صحبت‌ها درباره جدایی امباپه و پیوستن او به رئال مادرید است. جایی که شاید او بتواند بالاخره جام لیگ قهرمانان اروپا را لمس کند و آن را بالای سر ببرد.

یکی از انگیزه‌های امباپه برای رفتن به رئال همین چمپیونزلیگ است و او می‌داند که در رئال شانس بیشتری برای رسیدن به این آرزو وجود دارد. با نتیجه امشب هر لحظه ممکن است خبر پیوستن این بازیکن به رئال مادرید تأیید و سفر جدید او در دوران فوتبالش آغاز شود.

دیگر خبرها

  • پایان داستان امباپه و پی‌اس‌جی در چمپیونزلیگ
  • پیام تهدیدآمیز شاگردان مطهری برای سپاهان
  • ناکامی ایتالیا در سال 2002 و قهرمانی در جام جهانی 2006 به روایت کارتون / انیمیشن
  • رویداد استارت آپی در گنبدکاووس با رنگ و بویی انتخاباتی
  • اهمیت وجود پیش‌بینی مالی برای استارت‌آپ‌های کوچک چیست؟
  • استقلال و پرسپولیس در ایستگاه بیست و ششم؛ نوبت جبران سرخابی‌ها رسید
  • پیش‌بینی هوای ۳۰ روز آینده با هوش مصنوعی!
  • استفاده مایکروسافت از هوش مصنوعی برای پیش‌بینی دقیق‌تر آب‌وهوا
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • جام جهانی تیراندازی| ادامه ناکامی‌ها را نکونام و نوروزیان رقم زدند