Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته مشارکتهای مردمی شورای اسلامی شهر تهران از جذب سه میلیارد تومان اعتبار برای ساخت یک مجموعه شهربانو در منطقه 11 خبر داد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۸۸۴۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ اسماعیلی گفت: نگهداری راه‌ها اعم از راه‌های فرعی و اصلی از مهمترین وظایف راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.

وی افزود: با توجه به اعتبارات تخصیص یافته بازسازی و روکش رویه راه‌ها نیز از دیگر مواردی است که همواره مورد توجه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اولویت اصلی راهداری را حفظ ایمنی راه‌ها عنوان کرد و گفت: با اعتبارات تخصیص داده شده، بخشی از آزادراه زنجان به قزوین طی قراردادی که در سال گذشته منعقد شد بازسازی و بهسازی شد.

اسماعیلی به برگزاری مناقصه ۳۵ کیلومتر از آزادراه زنجان به قزوین از کیلومتر صفر تا ۳۵ در باند شمالی و جنوبی آن طی امسال  اشاره کرد و گفت: در ۲ لاین این آزادراه به طول ۳۵ کیلومتر بهسازی و روکش انجام خواهد شد که با تعیین شدن نتیجه مناقصه و پیمانکار، حدود ۷۰ درصد مشکلات آزادراه مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان زنجان پنج هزار و ۸۰۰ کیلومتر از کل راه‌های کشور را به خود اختصاص داده است، خاطر نشان کرد:۲۰۰ کیلومتر از این راه‌ها آزادراه، ۱۴۰ کیلومتر بزرگ‌راه، ۳۵۰ کیلومتر محور اصلی، ۹۵۰ کیلومتر راه فرعی و ۴ هزار و ۲۰۰ کیلومتر آن راه روستایی است.

دیگر خبرها

  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • اقدام فوری برای مرمت بند خاکی ابراهیم آباد
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح