Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@18:05:40 GMT

بروز اختلال در شبکه تلفن شهرستان‌های گرمه و جاجرم

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ | کد خبر: ۷۹۲۱۶۵۶

شرکت مخابرات استان خراسان‌شمالی از احتمال بروز اختلال در شبکه تلفن ثابت و همراه شهرستان‌های گرمه و جاجرم خبر داد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۹۲۱۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرگزاری مهر خلاء رسانه ای در شهرستان های تهران را پر کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی روز سه شنبه در دیدار محمدمهدی رحمتی، مدیرعامل گروه رسانه‌ای مهر با بیان این که خبرگزاری مهر خلأ رسانه‌ای در شهرستان‌های استان تهران را پر کرده است، گفت: شهرستان‌های استان تهران با جمعیت نزدیک به پنج میلیون نفری نیازمند توجه بیشتر رسانه‌ای است.

وی ضمن انتقاد از رسانه ملی برای کم مهری به شهرستان‌های استان تهران گفت: رسانه ملی دفاتر شهرستانی را تعطیل کرده است و متأسفانه شبکه تهران نیز تنها در یک بخش نیم ساعته به شهرستان‌های استان تهران می‌پردازد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: شهرستان‌های استان تهران باید شبکه مستقل سیما داشته باشد، اما در خلأ رسانه‌ای موجود، شاهد نقش آفرینی قابل تقدیر خبرگزاری‌ها و رسانه‌های دیگر به ویژه خبرگزاری مهر هستیم.

وی ضمن تقدیر از فعالیت رسانه‌ای خبرگزاری مهر در استان تهران و نقش آفرینی در جهاد تبیین گفت: بحمدالله جایگاه خبرگزاری مهر در فضای رسانه‌ای و اطلاع رسانی کشور مقبول است و این خبرگزاری در بزنگاه‌ها جهادی وارد شده و گرفتار افراط و تفریط نیز نشده است.

محمودی نگاه خبرگزاری مهر به مشکلات اجتماعی و آسیب‌ها در این زمینه گفت: رسانه حلقه وصل مناسبی برای رفع مشکلات مردم و مطالبه گری است، ورود چالشی به مشکلات مردم و اطلاع رسانی مطالبات مردم و اجبار مسئولین به پاسخگویی به مطالبات مردمی اهمیت فراوانی دارد.

کد خبر 6087004

دیگر خبرها

  • بروز کمترین آسیب باران در بافت تاریخی یزد با همکاری جامعه محلی
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • تنش‌های آبی در دیلم رفع شود
  • خبرگزاری مهر خلاء رسانه ای در شهرستان های تهران را پر کرده است
  • الحاق ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه در راستای نهضت ملی مسکن
  • ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه الحاق شد
  • دومین جشنواره قلیف‌چال در جاجرم
  • راه اندازی سایت جدید تلفن همراه اول درروستای رمکان
  • هزار و ۴۱۵ متقاضی در نهضت ملی مسکن گرمه تایید شدند
  • حذف ۲۵۰ کیلو گرم گوشت دام‌های تصادفی در بروجن