Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مکانیک نیمه ماهر و شاگرد باطریساز در تهران حوالی ستارخان نیازمندیم.متقاضیان واجد شرایط میتوانند با شماره تلفن زیر ... نوشته استخدام مکانیک نیمه ماهر و شاگرد باطریساز در تهران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ای استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.e-estekhdam.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ای استخدام» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۹۹۰۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از شرکت ایران خودرو برای دانشجویان رشته مکانیک و صنایع

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید عظیم حسینی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، از بازدید علمی دانشجویان رشته مکانیک و صنایع و دستیاران آموزشی از شرکت ایران خودرو توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد تهران جنوب خبر داد و هدف از این بازدید را حمایت و ارزیابی دانشجویان در حین تحصیل، همچنین ایجاد یادگیری عمیق با کسب تجربه در محیط عملی بیان کرد.

همچنین طبق سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، ایجاد و فعال سازی انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه، ارتباط صنعت و جامعه با مأموریت تعامل پیش دستانه، ارائه خدمات عملیاتی و تسهیل گری در تصمیم سازی برای توسعه محلی و مساله یابی بنگاه‌های صنعتی و اقتصادی و سازمان‌های اجتماعی و انعکاس آن در پایان نامه و رساله‌ی دانشجویان عنوان کرد.

همچنین بررسی فرصت‌های ایجاد هم‌افزایی و شبکه‌سازی درون‌دانشگاهی و برون‌دانشگاهی و تشکیل گروه‌های تحقیقاتی بین اعضای هیئت علمی، دستیاران آموزشی و نخبگان و پژوهشگران را با هدف پاسخگویی به مسائل ملی و محلی عنوان کرد.

مریم تمدنی، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد تهران جنوب نیز عنوان کرد بازدید از قسمت‌های مختلف شرکت ایران خودرو از جمله ساخت بدنه، موتورسازی، سالن مونتاژ و موزه‌ی ایران خودرو صورت گرفت؛ و هدف از بازدید‌های علمی را ایجاد شبکه و تعامل بین رشته‌های مختلف، اساتید و دستیاران آموزشی در راستای نظام نامه‌ی دانشی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد که در راستای ایجاد شبکه دوستی میان دانشجویان و ایجاد کانون فارغ التحصیلان به منظور بهره گیری از ظرفیت آنها د رتحقق اهداف دانشگاه صورت می‌پذیرد.

همچنین در این بازدید امکان گذراندن دوره‌ی کارآموزی نیز برای دانشجویان به منظور انجام کار‌های عملیاتی فراهم شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد / این افراد چقدر حقوق می گیرند؟
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد
  • زباله‌گرد‌ها و کارتن‌خواب‌های تهران پاکبان می‌شوند
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد | این افراد چقدر حقوق می گیرند؟
  • زباله‌گردها و کارتن‌خواب‌های تهران پاکبان می‌شوند/ بکارگیری ۷۰ نفر تا کنون
  • کارتن خواب‌ها پاکبان می‌شوند
  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب در شهرداری تهران به عنوان پاکبان
  • هشدار برای ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن در خاک های دارای مشکل
  • بازدید از شرکت ایران خودرو برای دانشجویان رشته مکانیک و صنایع
  • مهدی ترابی شاگرد اول تمدیدی‌ها در پرسپولیس