Web Analytics Made Easy - Statcounter

همه ما حسن ارگی را در کسوت فرماندار شهرستان مهدیشهر می شناسیم ولی شاید بد نباشد بدانیم که وی از همکاران خبرنگار و رسانه ای است و قریب به 18.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۰۰۷۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید معصومی‌نژاد: پیشنهاد بازیگری دارم/ به زودی به ایران می‌آیم

به گزارش قدس آنلاین، فیلم سال گربه که این روزها همراه با تمساح خونی، اتفاق‌های خوبی را در گیشه رقم می‌زنند، داستان متفاوتی دارد و در ترکیب بازیگرانش، نام دو نفر به چشم می‌خورد که پیش از بازیگری، آنها را به عنوان مجری و خبرنگار می‌شناسیم: یکی رضا رشیدپور که البته اولین تجربه بازیگری‌اش نیست و پیش‌تر در چند فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده و دیگری حمید معصومی‌نژاد که اولین حضور خود را به عنوان بازیگر در این فیلم تجربه می‌کند.

معصومی‌نژاد که با گزارش‌های متنوع و به ویژه با تکیه‌کلام معروف «حمید معصومی‌نژاد، رم» در پایان گزارش‌هایش شناخته می‌شود، لحن و سبک خاصی در کارش دارد و از این حیث خبرنگاری سرشناس برای ایرانیان در سراسر جهان محسوب می‌شود.

او سالهاست در رم اقامت دارد و مشغول خبرنگاری است. معصومی‌نژاد که این روزها بیشتر در صفحه اینستاگرامش فعالیت دارد و ویدئوهایی درباره فرهنگ ایتالیایی برای ایرانی‌ها تهیه می‌کند، به تازگی در فیلم سال گربه ایفای نقش کرده و همین بهانه‌ای شد تا با او به گفت‌وگو بنشینیم.

آقای معصومی نژاد شما لحن خاصی در گزارشگری دارید و صاحب سبک هستید. در سال گربه نیز همان حمید معصومی‌نژاد بودید با تکیه کلام همیشگی‌تان. تمایل خودتان بود تا کاراکتر حمید معصومی‌نژادِ خبرنگار را بازی کنید یا می‌خواستید متفاوت از آنچه شما را می‌شناسند ایفای نقش کنید اما از شما این‌گونه خواسته شد؟

نقشی را که در فیلم سال گربه ایفا کردم، دقیقا چیزی بود که از من خواسته شده بود. این نقش کوتاه را در برابر آمفی‌تئاتر باستانی کلوسئو در مرکز رم که قدمتی ۲ هزار ساله دارد بازی کردم.

آیا علاقه دارید بازیگری را در همین قالب و در نقش یک خبرنگار در فیلم‌ها ادامه دهید یا نقش های دیگری هم اگر پیشنهاد شود، می‌پذیرید؟

راستش هنوز به این مساله فکر نکرده‌ام اما در هر صورت این علاقه را در خودم می‌بینم که علاوه بر نقش خبرنگاری، در نقش‌های دیگر هم بازی کنم. البته که بازیگری حرفه‌ای هم مانند خبرنگاری، کار ساده‌ای نیست.

آیا پیشنهاد جدیدی برای بازیگری به شما شده است؟ شاید بازیگری از دور بسیار ساده به نظر برسد اما این حرفه نیز مانند خبرنگاری دشواری‌های خودش را دارد؛ حتی وقتی می خواهید در نقش خودتان بازی کنید

 بله و در حال بررسی هستم.

نگاه‌تان به بازیگری چگونه است؟ چرا که سکانسی که شما بازی کردید بیش از آن‌که ایفای نقش باشد، خود حمید معصومی‌نژاد بود با همان لحن دلنشین همیشگی

 شاید بازیگری از دور بسیار ساده به نظر برسد اما این حرفه نیز مانند خبرنگاری، دشواری‌های خودش را دارد، حتی وقتی می‌خواهید در نقش خودتان بازی کنید.

علاقمند هستید با کدام کارگردان‌های ایرانی کار کنید؟

با وجود اینکه تجربه کار حرفه ای را در سینما ندارم اما بر این باور هستم که یک کارگردان باذوق و چیره‌دست می‌تواند فیلم‌های جذابی را در عرصه سینما بسازد و مانند هنرپیشه‌های معروف و بااستعداد، مخاطبان زیادی را جذب کند.

پیش از این فیلم نیز پیشنهاد بازیگری داشتید؟

خیر، اما بعد از مدت کوتاهی، پیشنهاد بازی در فیلم دیگری به من ارائه شد. فکر نمی‌کردم روزی بازیگری را هم تجربه کنم.

به تجربه بازیگری در ایران هم فکر می کنید؟

البته، اخیرا پیشنهاد جدیدی برای بازیگری در ایران دریافت کردم که در حال بررسی هستم.

به ایران سفر می کنید؟

به امید خدا به زودی‌زود برای دیدار با خانواده و به ویژه پدرعزیزم به ایران خواهم آمد. وقتی به ایران بیایم، حتما همراه با هموطنان خوب و صمیمی‌ام در سینما، فیلم سال گربه را هم می‌بینم.

لحن حمید معصومی‌نژاد از ابتدا به این شکل بود یا پس از کار خبر شکل گرفت؟
 من تا جایی که به یاد دارم، از همان ابتدا با همین لحن صحبت می‌کردم؛ چون اصولا به همین شکل صحبت می‌کنم.

فکر می‌کردید که تکیه‌کلام پایانی شما (حمید معصومی نژاد، رم) تا این اندازه بین مردم ایران جا بیفتد و همه شما را با این شاخص بشناسند؟

خیر؛ به هیچ وجه فکر نمی‌کردم. چون این عبارت امضای من در پایان گزارش‌هایم بود و هست.

تا به حال شوخی با شما برایتان ناراحت‌کننده بوده؟

از شوخی مردم با خودم ناراحت نمی شوم. بر این باورم که مردم از روی دوستی و صمیمیت این کار را می‌کنند و برایم طنز درست می‌کنند.

اگر به عقب برگردید همچنان شهر رم را انتخاب می کنید و خبرنگار می‌شوید؟

در جوانی برای ادامه تحصیلات قصد داشتم به آمریکا بروم اما به دلیل دغدغه‌های ویزای تحصیلی، امکان‌پذیر نشد و به همین علت ایتالیا و شهر رم را انتخاب کردم. در آزمون ورودی پزشکی دانشگاه بزرگ رم قبول شدم اما بعد از مدتی به علت علاقه زیاد به حرفه خبرنگاری و کارهای مربوط به گزارشگری، پزشکی را رها کردم و به سوی خبرنگاری رفتم.

در ابتدا چند سالی هم در دفتر خبرگزاری ایرنا در رم همکاری کردم. در هر صورت اگر به عقب برگردم و بخواهم شهری را در اروپا انتخاب کنم، مطمئنا شهر رم را انتخاب خواهم کرد ولی در مورد حرفه خبرنگاری مطمئن نیستم.

از ایتالیا و ایتالیایی‌ها راضی هستید؟

ایتالیا کشور بسیار زیبا با مردم خونگرم و غذاهای لذیذ است اما مشکلات خودش را هم دارد که یکی از آنها بی‌نظمی است.

شما تابعیت ایتالیایی دارید؟

من تابعیت ایتالیایی ندارم و فقط کارت اقامت ایتالیا را دارم. ملیت من ایرانی است و تنها، گذرنامه ایرانی دارم.

شما مدتی است که در صفحه اینستاگرام خود بسیار فعال هستید. این یک حرفه برای شما است یا از سر علاقه انجام می‌دهید؟ آشنایی با فرهنگ ایتالیایی هم در صفحه شما بسیار به چشم می‌خورد.

 از حدود ۶ ماه پیش با هدف نزدیکی بیشتر دو ملت ایران و ایتالیا، ویدیوها و گزارش‌های متنوعی را تهیه و در صفحه اینستاگرامم و دیگر شبکه‌های اجتماعی قرار می‌دهم که خوشبختانه با استقبال خوب مخاطبان روبرو شده است. رم‌گردی، آشنایی با زبان ایتالیایی، آشپزی ایتالیایی، فوتبال ایتالیا و آداب و رسوم مردم این کشور از جمله موضوعاتی است که من به آنها می‌پردازم.

تلاش من این است که هموطنان عزیزم در ایران و دیگر کشورهای جهان، با فرهنگ و آداب و رسوم ایتالیا بیشتر و بهتر آشنا شوند.

علاوه بر فعالیت در اینستاگرام مشغول به کار دیگری هم هستید؟

 در کنار این فعالیتم، به تدریس خبرنگاری کوله‌پشتی و موبایلی به ایتالیایی‌ها مشغول هستم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • درآمد پیش‌کش؛ کارت خبرنگاری بدهید!
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به چین با چاشنی هشدار و تهدید/ واشنگتن نگران رابطه تسلیحاتی پکن و مسکو است
  • حمید معصومی نژاد: تابعیت ایتالیایی ندارم
  • حمید معصومی‌نژاد تابعیت ایتالیایی دارد؟
  • ۴ سهمیه قایقرانی چاشنی تاریخ‌سازی دختران ایران
  • ۴ سهمیه با قایقرانی چاشنی تاریخ‌سازی دختران ایران
  • تفریح با چاشنی علم
  • حمید معصومی‌نژاد: پیشنهاد بازیگری دارم/ به زودی به ایران می‌آیم