Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «»
2024-04-27@22:37:31 GMT

فال روزانه ۱۳۹۵/۰۵/۱۸

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ | کد خبر: ۸۰۱۲۰۸۵

شمار از خوراک کشاورزنیوز استفاده می کنیدکشاورزنیوز(اخبارکشاورزی ایران): فال روزانه دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که ۱۸ مراد به دنیا آمده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۰۱۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال شمع روزانه برای متولیدن ماه‌های مختلف امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال شمع روزانه از جمله فال‌های پرطرفداری است که افراد مختلف در زمینه پیش‌بینی امور و انجام کار‌های روزانه به آن رجوع می‌کنند. این نوع فال از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود. 

به گزارش «زی‌سان»، در ارتباط با فلسفه (چیستی) فال شمع باید توجه داشت که سوختن شمع به عنوان رخدادی در نظر گرفته می‌شود که در آن چهار عنصر آب، آتش، باد و خاک را با خود دارد. موم شمع عنصر خاک، شعله شمع عنصر آتش، دود عنصر باد و مومی که ذوب می‌شود عنصر آب است.

گفته می‌شود که شمع نماد یک خلقت کامل است که چهار عنصر اصلی را در کنار یکدیگر دارد و زمانی که این عناصر در کنار یکدیگر باشند، دعا برآورده و حاجت روا می‌شود. شاید همین باور موجب شده در مراسم عرفانی، مکان‌های مقدس، مراسم تولد و حتی عزاداری‌ها شمع را روشن کنند. غالبان در لحظه برافروختن شمع باید فرد حاجت، دعا یا آرزویی داشته باشد و بعد آن را خاموش کند. گفته می‌شود زمانی که شمع در حال سوختن است، دعا کردن شما به پرودگار متصل‌تر شده و استجابت دعا را بالا می‌برد. 

در فال شمع رنگ نور شمع، نحوه سوختن شمع و ذوب شدن آن اهمیت دارد. با این مقدمات آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال شمع امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت برای متولدین ماه‌های مختلف است.

فال شمع ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین فروردین

یقین داشته باشید آنچه در آرزوی بدست آوردنش هستید، بدست خواهید آورد. بزودی تغییراتی ایجاد خواهد شد که باعث خوشحالی و خشنودی شما خواهد بود.

فال شمع ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

در مساله یا موضوعی با شخصی خردمند به مشورت خواهید پرداخت که نتیجه امیدوار کننده و مثبتی برای شما به دنبال دارد / در یک رشته هنری خواهید درخشید و به موفقیت‌های بسیاری در این رشته دست خواهید یافت. 

فال شمع ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

یک تلفن یا پیغام یا نامه بسیار خوشحال کننده از شخصی که به او علاقه مندید خواهید داشت و بسیار شاد می‌شوید. سرمایه و یا ارث فراوانی در انتظار شما خواهد بود.

فال شمع ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

انتظار روشن شدن مساله یا مشکلی خانوادگی یا شغلی و یا مالی را دارید که با نتیجه‌ای مثبت به پایان خواهد رسید و آنچه را که در این باره انتظارش را داشتید، برای شما به خوبی تمام خواهد شد.

فال شمع ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین مرداد

در یک بانک یا موسسه معتبر سرمایه گذاری بلند مدت مالی خواهید کرد / از شکست عاطفی که در گذشته داشته اید، جبران آن در زندگی آینده تان ازفردی دیگر خواهد شد.

فال شمع ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

از نظر شرایط فیزیکی و جسمی کمی به بیماری و شرایط نا مساعد مبتلا خواهید شد که خیلی زود رفع خواهد شد؛ و جای آن را سلامتی و تندرستی کامل خواهد گرفت. در یک شادی و خنده فراوان قرار خواهید گرفت.

فال شمع ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین مهر

یک شادی بسیار بزرگ از صحبت‌هایی که با یک آقا انجام می‌دهید دارید / ورود به محیطی جدید اینده شما را دستخوش نغییر و تحولی مثبت خواهد کرد.

فال شمع ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

 برای کسالتی مختصر از نظر جسمی یا روحی، به نزد پزشک خواهید رفت. برای انجام کاری قانونی به نزد وکیل تا قاضی خواهید رفت.

فال شمع ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

بهره یا سودی که از نظر مالی منتظرش بوده و یا هستید به شما خواهد رسید / ارتباط خود را با خداوند محکمتر کنید / به یک مسافرت داخلی خواهید رفت / یک پیشنهاد عشقی به شما خواهد شد، پاسخ بدان به رای و نظر خودتان بستگی دارد.

فال شمع ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین دی

عشق شما نسبت به یک شخص، روابط دوستانه و پیمان محبت را میان شما و او محکم‌تر خواهد ساخت. سرمایه و یا ارث فراوانی در انتظار شما خواهد بود.

فال شمع ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

در یک بحران و کشمکش روحی واقع خواهید شد که عامل این قضیه اطرافیان نزدیک یا دور شما هستند. اما این بحران خیلی زود‌تر از آنچه تصور می‌کنید برطرف خواهد شد. 

فال شمع ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

مسافرتی به مناطق گرمسیری داخل کشور دارید. اقبال شما هرچه در زندگی جلو‌تر می‌روید بلند‌تر و به روشنی بیشتری دست یافته و خوشبخت‌تر خواهید بود.

tags # فال شمع ، فال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال شمع روزانه برای متولیدن ماه‌های مختلف امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بارگیری روزانه ۲۰ تن برگ انگور از خلیل‌آباد
  • کلید اصلی کاهش وزن مشخص شد!
  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • دمای روزانه در لرستان روند افزایشی دارد
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • چرا دانشمندان خوردن روزی دو تخم‌مرغ را توصیه می‌کنند؟