Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس: شواری تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت اعلام کرد: اگر زنگنه عزم خود را جهت نابودی دانشگاه صنعت نفت جزم کرده، باید بداند که دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۰۲۳۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدایت دانشجویان در قالب طرح بورسیه به صنایع میبد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در جلسه‌ای با حضور ماندگاری مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد با بیک زاده معاون پژوهش و فناوری و امید پناه معاون آموزش دانشگاه فنی حرفه ایی استان و نمایندگانی از صنایع شهرستان میبد برگزار شد.   بیک زاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی حرفه‌ای استان در حاشیه این جلسه گفت: این جلسه با هدف تعامل بین دانشگاه وصنعت در جهت هدایت دانش آموختگان به سمت صنعت و جذب آنها درصنایع بود.   معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی حرفه‌ای استان با بیان اینکه استان یزد استان صنعتی است و مجموعه شهرک‌های صنعتی، نیاز به جذب تکنسین‌های ماهر و آچار به دست دارند افزود: از آنجا که رسالت دانشگاه فنی حرفه‌ای، تربیت تکنسین‌های ماهر و آچار به دست است این توان را دارد که دانش آموختگان خود را در ارتباط با نیاز‌های صنعت هدایت کند.    وی با اشاره به نیازسنجی‌های واقعی که از سوی نمایندگان واحد‌های صنعتی شهرستان در این جلسه داشتند گفت: مقرر شد درقالب تفاهم نامه‌هایی بتوانیم نیاز‌های آنها را درقالب رشته‌هایی که در دانشگاه فنی حرفه‌ای دایر است تامین کنیم.   بیک زاده تصریح کرد: موضوع جذب دانشجو و دانش آموخته‌هایی درقالب طرح‌های بورسیه صنعت یکی دیگر از موضوعات مهم این جلسه بود تا در این زمینه دانش آموختگان خوبی را به صنایع شهرستان هدایت کنیم.

دیگر خبرها

  • هدایت دانشجویان در قالب طرح بورسیه به صنایع میبد
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • حمایت ۳.۵ میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی
  • اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • اساتید دانشگاه ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • عملیات وعده صادق، صدق گفتار مسئولین جمهوری اسلامی ایران را ثابت کرد