Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دهوند»
2024-04-18@13:53:20 GMT

استخدام شرکت آناتا

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ | کد خبر: ۸۰۴۰۶۵۵

شرکت آناتا بازاریاب حضوری محدوده شرق تهران اطلاعات تماس آگهی تلفن تماس: 77327354 اطلاعات تماس آگهی تلفن تماس: 7732xxxx(نمایش کامل) درج رزومه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دهوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت dehvand.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دهوند» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۰۴۰۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام

مدیرکل هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش‌و‌پرورش نحوه اطلاع از نتیجه آزمون استخدامی ویژه آموزگاری وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳ و حضور در سایر مراحل استخدام را تشریح کرد.

سیدحسین داودالموسوی گفت: متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳، در صورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه، جزو معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت قرار گرفته باشند، این دسته از پذیرفته‌شدگان باید نسبت به تکمیل کاربرگ‌های مورد درخواست اقدام و هریک از داوطلبان معرفی شده چندبرابر ظرفیت، موظف هستند طبق مفاد اطلاعیه سازمان سنجش و براساس تقویم زمان بندی در فرایند بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و سایر مراحل حضور یابند.

داودالموسوی بررسی صلاحیت‌های عمومی افراد واجد شرایط را منوط به تأیید مدارک و مستندات داوطلبان دانست و گفت: با توجه به اینکه مقرر است تکمیل کاربرگ اطلاعات فردی داوطلبان جهت بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش از طریق سامانه my.medu.ir انجام گیرد؛ ضروری است پس از انتشار اسامی در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش کشور در مهلت تعیین شده با مراجعه به سامانه مذکور با استفاده از گزینه ورود از طریق درگاه دولت و استفاده از شماره همراه با مالکیت شخص داوطلب نسبت به تکمیل دقیق فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک مورد نیاز مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش، اقدام کنند.

مدیرکل هیات مرکزی گزینش به عواقب عدم تکمیل یا ارسال ناقص فرم اطلاعات فردی تاکید کرد و گفت: عواقب ناشی از عدم تکمیل و یا ارسال ناقص فرم اطلاعات فردی و همچنین عدم ارسال مدارک موردنیاز در زمان مقرر متوجه داوطلب است.

داودالموسوی خطاب به پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی گفت: داوطلبان می‌توانند برای پیگیری اخبار و دریافت اطلاعات مورد نیاز مربوط به گزینش به درگاه اینترنتی https://gozinesh.medu.gov.ir مراجعه و یا با نصب پیام رسان شاد، در کانال گزینش آموزش و پرورش به نشانی (gozinesh_medu@ کانال‌های سازمانی/ ادارات کل ستادی / ورود به بخش گزینش) عضو شوند.

مدارک مورد نیاز جهت بارگذاری در بخش کاربرگ اطلاعات فردی گزینش در سامانه و انجام بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش به شرح زیر اعلام شده است:

 یک قطعه عکس پرسنلی (فایل عکس در کاربرگ اطلاعات فردی بارگذاری شده و اصل عکس به پرینت کاربرگ اطلاعات فردی الصاق می‌شود)
 تصویر تمامی صفحات شناسنامه
 تصویر کارت ملی
 تصویر آخرین مدرک تحصیلی
 تصویر مدارک مربوط به کسب مقام یا رتبه‌های علمی، فرهنگی و هنری، ورزشی، قرآنی و...
 تصویر گواهی معتبر اشتغال در آموزش و پرورش
 تصویر سوابق ایثارگری داوطلب و خانواده درجه یک

منبع: پانا

tags # آزمون استخدامی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • از کجا بفهمیم گوشی هک شده است؟
  • جزییات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام
  • نکات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • نکات مهم گزینش برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار
  • راه اندازی ۱۱ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • آگهی استخدام شرکت مترو اصفهان
  • راه اندازی ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • راه اندازی  ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • اشتغال؛ رکورددار جستجوهای «هنری» در دیوار