Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم بازی گلر جدید و کروات پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ -----------------------------------------------------------------------------.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۰۵۶۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال عنوان بهترین دفاع لیگ را از دست داد

به گزارش ورزش سه، استقلال با 2 گلی که مقابل شمس‌آذر قزوین دریافت گرفت تعداد گل های خورده‌اش به 14 گل رسید و عنوان بهترین خط دفاع لیگ را به پرسپولیس تقدیم کرد.

آبی‌ها در نیم فصل دوم رویکرد هجومی‌تری گرفتند و در دیدار مقابل مس رفسنجان و شمس‌آذر در دو بازی خانگی چهار گل دریافت کردند و همین موضوع در از دست دادن عنوان بهترین خط دفاعی تاثیرگذار بود.

پرسپولیس در پنج بازی اخیر گلی دریافت نکرده اما استقلال در همین تعداد بازی چهار گل دریافت کرده است و همین مسئله باعث شد تا بهترین خط دفاعی پس از مدت‌ها از دست استقلال خارج شود و در اختیار پرسپولیس قرار بگیرد.

اما با روندی که پیش گرفته شد استقلال با 34 گل زده بالاتر از پرسپولیس با 33 گل قرار گرفت و پس از سپاهان 42 گله دومین خط حمله برتر لیگ را در اختیار دارد.

استقلال و پرسپولیس در حال حاضر با تفاضل گل 20+ مثبت علاوه بر رقابت جذابی که برای کسب عنوان قهرمانی دارند برای عنوان بهترین خط دفاع لیگ هم تلاش می‌کنند و این موضوع حتی در روند قهرمانی هم تاثیرگذار است، هر تیمی که کمتر گل بخورد و از موقعیت هایش بهتر استفاده کند شانس بالاتری برای قهرمانی خواهد داشت!

دیگر خبرها

  • استقلال عنوان بهترین دفاع لیگ را از دست داد
  • برد پرسپولیس در دیدار تدارکاتی مقابل پیکان
  • پرسپولیس بالاخره با اختلاف سه گل برد!
  • خلاصه بازی صنعت نفت آبادان 0 - پرسپولیس 3
  • کنعانی زادگان با پرسپولیس صدتایی شد
  • فیلم/ خلاصه بازی صنعت نفت آبادان ۰ - پرسپولیس ۳
  • خلاصه بازی نفت‌آبادان ۰-۳ پرسپولیس (لیگ برتر ایران - 1402/03)
  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در لیگ برتر شد
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • مهدی تارتار دوباره سرپا شد (عکس)