Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@13:35:34 GMT

زیدان: مطمئن نیستم که شایسته این قهرمانی بوده باشیم

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ | کد خبر: ۸۰۷۱۸۰۶

سرمربی فرانسوی رئال مادرید پس از قهرمانی تیمش در سوپرجام اروپا از کاپیتان کهکشانی‌‌ها بابت ایفای نقش ناجی آنها در بازی برابر سویا تمجید و در عین حال به بازی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۰۷۱۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: ترسی از رئال ندارم

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید، فرداشب در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. بازی رفت دو تیم در سانتیاگو برنابئو با تساوی پرگل ۳-۳ به پایان رسید تا تکلیف صعود به بازی فرداشب در ورزشگاه اتحاد کشیده شود.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در نشست خبری پیش از بازی با رئال، گفت: ما باید در بازی فرداشب نمایش بهتری از بازی رفت داشته باشیم. شما می‌خواهید آنها را شکست دهید و خوب کار کنید. گاهی اوقات برنده می‌شوید و گاهی اوقات بازنده می‌شوید. اما من از آنها نمی‌ترسم و اگر آنها من را شکست دهند؛ همانطور که بارها اتفاق افتاده است، به آنها تبریک می گوییم. می‌خواهیم طوری بازی کنیم که شایسته صعود به نیمه‌نهایی باشیم.

وی افزود: به آنها احترام زیادی می‌گذارم. بارها با آنها روبه‌رو شده‌ام و اگر بگویم از آنها می‌ترسم، دروغ می‌گویم.

گواردیولا پس از بازی چهارشنبه‌شب در یو سی ال، باید این تیم را آماده فینال جام حذفی برابر چلسی در روز شنبه کند. سرمربی اسپانیایی سیتی درباره برگزاری دو بازی مهم در یک فاصله کم، اظهار داشت: به این شرایط عادت کرده‌ام و قرار نیست یک لحظه از آن شکایت کنم. آماده هستم تا رنج بکشم تا زمانی که بازی‌ها تمام شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کنکوری‌ها مطمئن باشند امنیت آزمون به طور کامل برقرار می‌شود
  • تیری آنری: رئال مادرید شایسته صعود به نیمه‌نهایی بود؛ دفاع‌کردن به اندازه حمله‌کردن مهم است
  • مورایس: سپاهان شایسته بُرد در شهرآورد اصفهان بود
  • ترزیچ: شایسته صعود به نیمه‌نهایی بودیم؛ دورتموند نسبت به مرحله گروهی، تیم بهتری شده‌است
  • گواردیولا: ترسی از رئال ندارم
  • یاد خدا، مطمئن‌ترین راه برای رسیدن به آرامش است
  • انتصابات در شهرداری قزوین بنا به شایسته سالاری و تخصص نیست
  • ضرورت آمادگی برای میزبانی شایسته در سالگرد حماسه «بازی دراز»
  • ادعای مارکا؛ تماس بایرن مونیخ با زین الدین زیدان
  • اسرائیل بازی روانی با ایران را شروع کرده است + فیلم