Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی گفت: امسال ۳۲ میلیارد تومان اعتبار از سفر مقام معظم رهبری برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام آموزش‌وپرورش به استان اختصاص‌یافته است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۰۷۵۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام ۵۳ پروژه اقتصادی تا پایان دولت در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی گفت: تعداد۵۳ پروژه اقتصادی به ارزش سرمایه‌گذاری ۹۷ همت در استان وجود دارد که طبق برنامه‌ریزی مدیریت استان تا پایان دولت باید به اتمام برسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در نشست با فرمانداران که در محل سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهارداشت: تعداد 53 پروژه اقتصادی به ارزش سرمایه‌گذاری 97 همت در استان وجود دارد که طبق برنامه‌ریزی مدیریت استان تا پایان دولت باید به اتمام برسد.

استاندار خراسان رضوی گفت: فهرستی از پروژه‌های اقتصادی، عمرانی و کوچک مقیاس هدف شناسایی و در دستور کار شهرستان‌ها قرار بگیرد تا در پایان دولت تمام شود.

وی خطاب به فرمانداران حاضر در این مراسم گفت: از پروژه‌های خردی که به ظاهر کوچک مقیاس به نظر می‌رسند اما گره مهمی را از زندگی مردم باز می‌کنند، نباید غافل شوید.

نظری با اشاره به آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در استان گفت: در اکثر شهرستان‌های استان مشکلی بابت زمین وجود ندارد و اصرار بر این داریم، ماموریت نهضت ملی مسکن با جدیت در مجموع استان دنبال شود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: برنامه‌‌ریزی‌ها در حوزه نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها اگه درست انجام شود، تا پایان سال این موضوع به نتایج خوبی خواهد رسید.

وی متذکر شد: در سفرهای شهرستانی بازدید از پروژه‌های مهم عمرانی از جمله نهضت ملی مسکن و پروژه‌های اقتصادی در دستور کار خواهد بود.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • اتمام ۵۳ پروژه اقتصادی تا پایان دولت در خراسان رضوی
  • راه جبران ناترازی نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش چیست؟
  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • اختصاص ۱۳۰ مرکز برای برگزاری آزمون‌های نهایی در کردستان
  • نیروهای ارتش از خالص‌ترین افراد انقلاب هستند
  • دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند
  • برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم در شهرستان زارچ
  • کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲
  • یک پست حذف شده از دولت قبل در آموزش‌وپرورش دوباره احیا شد
  • معلمان در دایره فقر؛ حقوق ماهانه 5 میلیون تومان