Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر- ایرنا- پزشکان متخصص و کارشناسان معتقدند: شیر مادر بهترین و مهم ترین منبع تغذیه برای نوزادان است و هزار روز اول زندگی کودکان که با شیر مادر تغذیه می.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۰۸۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان نقش بسزایی در آینده فرزندان کشور دارند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر سه شنبه در مراسم بزرگداشت مقام معلم در شهرستان دیلم ضمن تبریک و تجلیل از مقام والای معلم، گرامیداشت این روز را تجلیل از ارزش‌ها دانست و گفت: ارزش و جایگاه معلم چنان والا است که خداوند به ابزاری که معلم در دستان خود برای علم آموزی دارند سوگند یاد کرده است.

فرماندار دیلم با اشاره به اینکه معلمان نقش بسزایی در آینده فرزندان این سرزمین دارند، افزود: امروزه سکان داران علم و فرهنگ معلمان هستند که می‌توانند باعث پیشرفت یک جامعه شوند و کشور را رو به جلو ببرند.

اسدی ادامه داد: دارا بودن کشوری بااقتدار، قوی، سالم و بالنده درگرو توجه به جایگاه آموزش‌وپرورش و توجه ویژه به معلمان است چراکه آموزش‌وپرورش جامعه را به کمال و سعادت می‌رساند و ارزش‌های اسلامی را در انسان و جامعه زنده می‌کند و آن را به سمت تعالی سوق می‌دهد.

وی افزود: کسب دستاوردهای مختلف در طول انقلاب نشأت گرفته از آموزش و تعلیم و تربیت همین معلمان است که در کنار توجه به آنان و رسیدگی به وضعیت معیشتی باید در فضاهای های آموزشی نیز با دقت بیشتری وارد شویم و مشکلات را رفع کنیم.

اجرای سرود، خاطره گویی معلمان بازنشسته، پخش کلیپ، و در پایان تجلیل از معلمان از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

کد خبر 6099392

دیگر خبرها

  •  ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • تخریب مدیران شایسته باعث کُند شدن مسیر رشد و ترقی می‌شود
  • معلمان نقش بسزایی در آینده فرزندان کشور دارند
  • دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • در بلوجونیور حساب باز کنید، 50 هزار تومان هدیه نقدی دریافت کنید
  • فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی
  • ماما؛ نخستین همراه لحظه‌های شوق‌انگیز زیستن
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • بچه‌ها الگوی خوابشان را از والدین می‌آموزند