Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دهوند»
2024-05-08@20:27:16 GMT

استخدام کافی من پنج شنبه ۲۱ مرداد ۹۵

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ | کد خبر: ۸۱۱۱۶۲۸

آگهی های استخدام کافی من کارجویان عزیز، مرکز خدمات استخدامی دهوند به منظور دسترسی هر چه بهتر شما به آگهی های استخدامی مرتبط با شما ، این صفحه را طراحی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دهوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت dehvand.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دهوند» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۱۱۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ام وی ام X22 پرو کارشناسی‌شده + گارانتی فنی و بدنه

در حال حاضر اگر بخواهید با 800، 900 میلیون تومان خودرو صفر بخرید، در میان خودروهای داخلی گزینه‌های چندان دل چسبی نخواهید داشت. خودروهایی مثل دنا، تارا، 207 دنده ای و پژو پارس دنده ای معمولی از بهترین خودروهای صفر داخلی هستند که با این بودجه می‌توانید تهیه کنید.

با این بودجه در میان خودروهای خارجی هم باید قید خرید خودروی صفر را بزنید و سراغ برخی از خودروهای چینی کارکرده بروید که در میان آن‌ها ام وی ام X22 انتخابی منطقی محسوب می‌شود. این خودرو هم در سفرهای داخل‌شهری عملکرد مطلوبی دارد و هم یک کراس‌اوور بسیار زیبا است که حس داشتن خودروی شاسی‌بلند را تا حدودی ارضا می‌کند.

البته خرید خودرو کارکرده ریسک‌های زیادی دارد و اگرX22 کارکرده را بدون کارشناسی و با چشم‌بسته بخرید، ممکن است بودجه خود را از بین ببرید؛ چون قیمت قطعات یدکی این خودرو اصلاً ارزان نیست. اگر بعداز اطلاع از این حقیقت قید خرید ام وی ام و داشتن خودروی کراس‌اوور را زده‌اید، دست نگه دارید. در این مطلب قصد داریم شما را با همراه مکانیک hamrah-mechanic.com آشنا کنیم که با خیال راحت می‌توانید از آن x22 کارکرده بخرید.

کارشناسی دقیق فنی و بدنه تمام خودروها همراه با ضمانت

"مجموعه همراه مکانیک موسس اولین و بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های خودرو کارشناسی شده در کشور است و تلاش می‌کند تا امکان خرید ماشین کارکردهمطمئن را برای همه خریداران خودرو فراهم آورد. همه خودروهای موجود در نمایشگاه همراه مکانیک کارشناسی شده‌اند و همراه با ضمانت 7 روزه جبران خسارت به فروش می‌رسند."

به‌عبارت دیگر؛ کارشناسی دقیق فنی و بدنه گام اول برای آگهی کردن هر خودرویی در همراه مکانیک است. پس‌از تماس فروشنده با همراه مکانیک، کارشناسان باتجربه و دوره‌دیده این شرکت در محل حاضر می‌شوند و وضعیت فنی و بدنه خودرو را به‌صورت کامل بررسی می‌کنند. درصورتی‌که خودروی موردنظر ایراد فنی یا بدنه فاحشی نداشته باشد و عمر آن بالای 10 سال نباشد، مجوز ورود آن به بخش آگهی‌های خودروی همراه مکانیک صادر می‌شود.

برای اطمینان بیشتر، همراه مکانیک به شما تضمین کارشناسی فنی و بدنه هم می‌دهد تا خیالتان از انطباق وضعیت خودرو با مشخصات درج شده در آگهی راحت باشد.

آگهی‌های شفاف و صادقانه

پس از کارشناسی دقیق فنی و بدنه خودرو، کارشناسان همراه مکانیک گزارش کارشناسی را به فروشنده تحویل می‌دهند. مشابه این گزارش (با جزئیات کامل) در صفحه مربوط به آگهی هر خودرو هم قرار داده می‌شود. با مشاهده این گزارش می‌توانید از ریزترین ایرادات خودرو مثل رنگ‌شدگی درب و کاپوت‌ها مطلع شوید و ببینید که وضعیت اسناد و مدارک خودرو مثل چندبرگی بودن سند، مانده بیمه شخص ثالث، معاینه فنی و... چگونه است.

البته خلاصه وضعیت خودرو پیش‌از بازکردن گزارش کارشناسی هم قابل‌مشاهده است و در یک نگاه کلی هم می‌توانید تصمیم بگیرید که خودروی موردنظر را می‌خواهید یا خیر.

برای مشاهده خودروهای ام وی ام X22 موجود در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک و و اطلاع از شرایط خرید نقد و اقساط آن‌ها، روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید ام وی ام X22 : hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/modirankhodro/mvmx22

تعیین قیمت منطقی

در همراه مکانیک قیمت خودروها بر اساس گزارش کارشناسی تعیین می‌شود و مواردی مثل قیمت روز خودرو و معاملات واقعی بازار هم روی آن تأثیر می‌گذارند. به‌همین دلیل برخلاف سایر پلتفرم‌های آگهی خودرو، از دیدن قیمت‌های متناقض و عجیب‌وغریب برای ام وی ام X22 متعجب نمی‌شوید.

یکی از بخش‌های جذاب صفحه آگهی‌های همراه مکانیک، بخش خودروهای خوش‌قیمت است. در این بخش می‌توانید خودروهایی را پیدا کنید که تنها به دلیل سال ساخت خود افت قیمت پیدا کرده‌اند و سلامت فنی و بدنه آن‌ها مورد تأیید است. از طرف دیگر، کارکرد آن‌ها هم نسبت‌به زمان ساختشان زیاد نیست. ازآنجایی‌که خودروهای چینی افت قیمت زیادی دارند، خرید X22 خوش‌قیمت می‌تواند منطقی و به‌صرفه باشد.

تضمین امنیت معامله

به جز عدم انطباق وضعیت خودرو با ادعای فروشنده، امنیت معامله هم یکی از چالش‌های خرید خودروی کارکرده از پلتفرم‌های آگهی خودرو و بازارهای هفتگی است. همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، پس از تماس فروشنده با همراه مکانیک، کارشناسان این خودرو در محل برای کارشناسی حاضر می‌شوند. چک کردن مدارک خودرو و بررسی هویت فروشنده و انطباق این هویت با مدارک خودرو، یکی از مراحل کارشناسی خودرو در همراه مکانیک است. به همین دلیل است که گزارش کارشناسی آگهی‌های همراه مکانیک بخشی با نام اسناد و مدارک دارد.

از طرف دیگر کارشناسان همراه مکانیک از لحظه تماس تا بازدید و تعویض پلاک همراه شما هستند و بر امنیت معامله نظارت دارند.

امکان خرید اقساطی ام وی ام X22

این دلیل مخصوص افرادی است که تصور می‌کنند با بودجه حدود 400 میلیون تومان باید قید خرید خودروهایی مثل x22 را بزنند. در همراه مکانیک می‌توانید خودروی موردنظرتان را به‌صورت قسطی هم بخرید؛ حتی اگر در میان خودروهای نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک وجود نداشته باشد. البته خودروی انتخابی شما باید استانداردهای فنی و بدنه همراه مکانیک را پاس کند.

برایخرید قسطی خودرو از همراه مکانیک هم کافی است 50 درصد مبلغ را به عنوان پیش پرداخت واریز کنید و مابقی مبلغ را در اقساط 6 تا 36 ماهه پرداخت خواهید کرد. انتخاب بازه پرداخت اقساط هم دست خودتان است. سایر مزایای خرید اقساطی خودرو از همراه مکانیک را در ادامه می‌خوانید:

تحویل 48 ساعته

اعتبارسنجی کوتاه‌مدت (کمتر از یک هفته) بدون درگیر کردن شما در کارهای اداری

ثبت سند شش‌دانگ به نام شما از همان ابتدای کار

تنفس 2 تا 3 ماهه بین واریز پیش پرداخت و قسط اول

عدم نیاز به معرفی ضامن

به‌صرفه تمام شدن قیمت نهایی خودرو در مقایسه با سایر طرح‌های لیزینگ

همچنین همراه مکانیک برای تأمین سرمایه با معتبرترین شرکت‌های لیزینگ کشور همکاری می‌کند که می‌توانید استعلام مجوز آن‌ها را از سایت بانک مرکزی بگیرید.

منبع: خرید خودرو

دیگر خبرها

  • واکنش تند به استخدام یک خانواده ۵ نفره در صداو سیما
  • کمبود معلم در مهر امسال چگونه جبران می‌شود؛ معلمان را به اضافه کار تشویق می‌کنیم!
  • استخدام پنج عضو یک خانواده در صداوسیما!
  • خرید ام وی ام X22 پرو کارشناسی‌شده + گارانتی فنی و بدنه
  • آگهی مزایده عمومی فروش ضایعات
  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • زلف بر دیوار | بازار داغ گیس فروشی
  • استخدام ۵ عضو یک خانواده در صداوسیما
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام