Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی تکواندو گفت: امیدوارم لطف خدا و دعای خیر مردم شامل حال ما بشود تا پیام‌آور شادی برای مردم کشور عزیزمان باشیم..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۱۲۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور

استاندار کردستان از مدیران استانی خواست که به برگزاری اردوهای راهیان نور کمک و همراهی لازم داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا عصر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کنسولگری دمشق، اظهار داشت: امروز رژیم جعلی صهیونیستی 40 هزار نفر انسان مظلوم را به خاک و خون کشانده‌اند و بی‌آبرویی بزرگی ایجاد کرده‌اند.

وی انجام عملیات وعده صادق را مایه خوشحالی و نقطه عطفی دانست و گفت: آثار این اقدام‌ مبارک بعدها مشخص می‌شود. نظم جهانی در حال یک تحول دیگر است، این نظم با اراده غربی‌ها و اروپایی‌ها شکل نمی‌گیرد بلکه با اراده جبهه مقاومت شکل خواهد گرفت.

استاندار کردستان تصریح کرد: امیدواریم خاکریزهای ما نه تنها در شهرهای مرزی بانه، مریوان و شلمچه بلکه در دل آمریکا ایجاد و دنیا با جبهه حق آشنا شود، اینها معجزات انقلاب اسلامی است.

وی افزود: دشمنان انقلاب در همه حوزه‌ها از اقتصادی گرفته تا رسانه‌ای ما را تحریم کرده‌اند، در فضای مجازی یک عکس از شهید سلیمانی را بارگذاری و بازنشر دهید، صفحه مجازی بسته خواهد شد که این اوج بی‌آبرویی نظامی که شعار آزادی بیان را مطرح می‌کند، نشان می‌دهد.

زارعی‌کوشا با اشاره به اهمیت راهیان نور، بر لزوم حمایت و کمک دستگاه‌ها به برگزاری اردوهای راهیان نور تاکید کرد و بیان داشت: دشمنان از تحریم اقتصادی ناامید شده‌اند اما همچنان دنبال تهاجم رسانه‌ای هستند تا با دروغ‌پراکنی، ذهنیت‌ها را منحرف کنند.

وی عنوان کرد: در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی ضعف شدید داریم و اگر اردوهای راهیان نور نبود، خیلی عقب‌تر بودیم.

استاندار کردستان با بیان اینکه برای برخی از برنامه‌ها هزینه‌هایی می‌شود که هیچ خروجی هم نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: تامین یک اتوبوس و یا تقبل کرایه آن برای دستگاه‌ها پول زیاد نمی‌شود که برخی‌ها کم‌کاری می‌کنند.

زارعی‌کوشا با ابراز خرسندی از وجود سردار گشتاسبی در سپاه استان که همه جا ذکر خیرش بر سر زبان‌ها است، یادآور شد: امیدواریم امسال بتوانیم اردوهای راهیان نور را به صورت باشکوه برگزار کنیم.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی
  • طلافروشان ماهانه ۸۰۰ هزار تومان مالیات دادند
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه تجارت
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه جامع تجارت
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط شامل یک درصد از افراد جامعه است
  • قالیباف: مالیات بر سوداگری شامل یک درصد جامعه است
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد را شامل می‌شود
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد از افراد جامعه را شامل می‌شود