Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@17:09:54 GMT

راه رفتن مارمولک روي آب (فیلم)

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ | کد خبر: ۸۱۴۳۰۰۶

راه رفتن مارمولک روي آب (فیلم).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۱۴۳۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شرکت آمریکایی نیز پروازهای خود را به اراضی اشغالی لغو کرد

علاوه بر کشورهای اروپایی یک شرکت آمریکایی نیز پروازهای خود را به مقصد اراضی اشغالی لغو کرد.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، شرکت یونایتد ایرلاینز آمریکا تمام پروازهای خود را به مقصد اراضی اشغالی تا آغاز ماه می آتی لغو کرد.

رسانه‌های عبری زبان امروز نیز از اقدام شرکت‌های هواپیمایی هلند، سوئیس، اتریش و شرکت لوفتانزا در لغو پروازهای خود از اراضی اشغالی و به مقصد اراضی اشغالی خبر دادند.

شب گذشته منابع عبری زبان از شنیده شدن صدای انفجار مهیب در شهر اشغالی ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند و برخی منابع نیز وقوع انفجار در ایلات را تأیید کردند.

علاوه بر ایلات، دیگر شهرهای اشغالی فلسطین نیز در ساعت‌های شامگاهی پنجشنبه شاهد حمله‌های راکتی و موشکی بوده است.

منابع عبری زبان اعلام کردند یک موشک از شمال نوار غزه به شهر اشغالی عسقلان شلیک شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها