Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس: محمدعلی طالبی می‌گویدمتاسفانه بیشتر آثاری که امروز بر پرده‌ سینما حضور دارند دارای مضامین آموزشی و مناسب نیست و بیشتر در جهت پول‌سازی و کسب درآمد ساخته می‌شود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۱۴۹۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت‌های نظامی ایران مرهون امثال حاج قاسم‌ها و طهرانی‌مقدم‌ها بود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: حمله شب گذشته جمهوری اسلامی نشان داد که از مرحله تصمیم‌گیری تا زمان رسیدن به خاک اسرائیل فاصله زیادی وجود ندارد و به دلیل استقلال سیاسی ایران هیچ یک از کشورهای عربی درخواستی از ایران برای توقف حمله ارائه ندادند، این موفقیت ناشی از تلاش‌های امثال حاج‌قاسم و طهرانی مقدم‌ها بود امتداد این نگاه مقاومتی را می‌توان در جریان مقاومت مردم غزه در مقابل جنایت رژیم صهیونیستی مشاهده کرد.

مهدی ابراهیمی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره برگزاری تجمع حمایت دانشجویان در واکنش به حمله سپاه پاسداران علیه جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: جمعی خودجوش با حضور دانشجویان و اساتید در حمایت از اقدام سپاه پاسداران در دانشگاه تهران برگزار شد که مشابه این تجمع خودجوش را در پایان جنگ داشتیم آن روز هم مردم؛ مانند امروز بسیار خوشحال بودند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران تصریح کرد: شهید متوسلیان و سایر شهدای جنگ تحمیلی همواره عنوان می‌کردند که جنگ اصلی جمهوری اسلامی با اسرائیل است و بسیاری از آنها آرزوی شهادت در این میدان را داشتند. شرایط جهانی اسلامی به‌گونه‌ای است که احتمالاً نابودی رژیم صهیونیستی و نمازخواندن در مسجدالاقصی امری دور از ذهن نیست.

وی افزود: نه‌تنها مردم ایران بلکه تمام مردم آزاده در سراسر جهان از ایران به‌عنوان بزرگ‌تر جریان‌های آزادی‌خواه دنیا، توقع داشتند که این کشور اقدامی را در جهت مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی انجام دهد، این شادی توسط ویدئوهای وایرال شده در فضای مجازی از مردم غزه، کرانه باختری، جهان عرب و ایران و سایر نقاط جهان قابل‌مشاهده است.

ابراهیمی بیان کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خود در نماز عید فطر با آرامش خاصی از تنبیه رژیم صهیونیستی صحبت کرده بودند و انجام این اقدام پس از بیانات ایشان واجب بود، از سوی دیگر ایران طی ۴۵ سال اخیر، عمدتاً نسبت به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد؛ مانند حمله شب گذشته که پاسخی به حمله غیرقانونی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق بود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران تصریح کرد: حمله شب گذشته جمهوری اسلامی نشان داد که از مرحله تصمیم‌گیری تا زمان رسیدن به خاک اسرائیل فاصله زیادی وجود ندارد و به دلیل استقلال سیاسی ایران هیچ یک از کشورهای عربی درخواستی از ایران برای توقف حمله ارائه ندادند، این موفقیت ناشی از تلاش‌های امثال حاج‌قاسم و طهرانی مقدم‌ها بود امتداد این نگاه مقاومتی را می‌توان در جریان مقاومت مردم غزه در مقابل جنایت رژیم صهیونیستی مشاهده کرد.

 وی گفت: این مقاومت، سرآغاز پیروزی و مقابله رودررو ایران با رژیم صهیونیستی بود و امیدوارم جریان پیروزهایی محور مقاومت نیز ادامه پیدا کند و در نهایت اقدامات ایران به تقویت جبهه مقاومت منجر شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها در مدارس از ۱۵ اردیبهشت
  • به سینمای تازه‌ای نیاز داریم / باید امنیت پلتفرم ها بیشتر شود
  • موفقیت‌های نظامی ایران مرهون امثال حاج قاسم‌ها و طهرانی‌مقدم‌ها بود
  • پرفروش‌ترین کتاب‌ها در زمینه دفاع مقدس است
  • نقطه آغاز کاهش دلار؟
  • حمید معصومی‌نژاد بازیگر سینمای ایران شد | درآمد بازیگری بیشتر از خبرنگاری است | می‌آیم تهران و در سینما با مردم فیلم می‌بینم...| عکس
  • پایان نوروز و آغاز اکران مدارس «ایلیا؛ جستجوی قهرمان»
  • زنان از حضور در ورزشگاه‌ها دوباره محروم می‌شوند؟
  • واکنش به حضور جیمی جامپ زن و بغل کردن دروازه‌بان استقلال | ماجرای درگیری با پلیس چه بود؟
  • آغاز عملیات بتن ریزی مدرسه ۹ کلاسه در گلبهار