Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه نود این هفته از ساعت 23:42 شنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 2:09 بامداد یکشنبه به پایان رسید..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۱۶۱۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز منتخب معاینه فنی در تهران امروز فعال هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی میرزایی قمی سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران بیان کرد: امروز جمعه ۱۰ فروردین ماه، مراکز معاینه فنی بیهقی و شهید آبشناسان از ساعت ۷ تا ۲۲ و مراکز شقایق، امام رضا، شهدای زمان آباد، بعثت، فداییان اسلام، آزادی از ساعت ۷ تا ۱۴ فعال هستند.

میرزایی قمی افزود: این مراکز در روز ۱۲ فروردین هم فعال هستند و به شهروندان خدمت رسانی می‌کنند.

سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران همچنین گفت: از ۱۴ فروردین تا پایان ماه مبارک رمضان هم مراکز معاینه فنی بیهقی و شهید آبشناسان از ساعت ۷ تا ۲۲، مراکز نیایش، الغدیر، دماوند، سراج و شهید چمران از ساعت ۷ تا ۱۷ و مراکز شقایق، خاوران، امام رضا، شهدای زمان آباد، بعثت، فداییان اسلام، چیتگر، ابوذر، آزادی، ایران خودرو (۵۰۶۲) و همه واحدهای سیار از ساعت ۷ تا ۱۸ فعال هستند.

میرزایی قمی از شهروندان خواست با توجه به فعالیت تعدادی از مراکز در روزهای تعطیل برای اطمینان از آخرین وضع کاری مراکز به پایگاه اینترنتی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به نشانی inspection.tehran.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6064675

دیگر خبرها

  • سفره‌های افطاری ساده رضوی در نقاط مختلف دشتی برپا می‌شود
  • مردم دشتی دل در گرو قرآن و اهل بیت (ع) دارند
  • مردم دشتی دل در گروه قرآن و اهل بیت (ع) دارند
  • جرایم سنگین فدراسیون، سرمربی و بازیکنان تیم ملی توسط AFC
  • مراکز منتخب معاینه فنی در تهران امروز فعال هستند
  • مراکز منتخب معاینه فنی در ۱۰ و ۱۲ فروردین اعلام شدند
  • پرونده ترور رهبر اپوزیسیون تونس با حکم اعدام برای ۴ نفر بسته شد
  • فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی تهران در روز‌های پایانی تعطیلات
  • مراکز منتخب معاینه فنی ۱۰ و ۱۲ فروردین باز هستند
  • فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روز‌های ۱۰ و ۱۲ فروردین