Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «»
2024-04-23@23:23:15 GMT

نرخ تبدیل شلتوک به برنج سفید در گیلان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ | کد خبر: ۸۱۷۸۴۳۲

شمار از خوراک کشاورزنیوز استفاده می کنیدبه گزارش کشاورزنیوز؛ محمدعلی قنبری نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار کشاورزنیوز افزود: نرخ ریالی واحدهای شالیکوبی، با توجه به آغاز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۱۷۸۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پر فروش ترین رنگ مبل چیست؟ دیدن این 5 رنگبندی های خاص را از دست ندهید!

دکوراسیون خانه‌ها، نقشی بسیار مهم در زندگی ما دارد. از یک سو، می‌تواند لحظات شادی و دلپذیری را برای ما فراهم کند، از سوی دیگر، انتخاب رنگ‌ها و طرح‌ها برای همه‌ی ما چالش‌هایی ایجاد می‌کند. در این مقاله، قصد داریم به شما راهنمایی کنیم تا با انتخاب بهترین رنگ‌بندی برای مبلمان خود، فضایی رویایی و دلنشین برای خانه‌تان ایجاد کنید.

همراه باشید تا این پنج رنگبندی خاص را برای مبلمانتان کشف کنید و به دنیایی از زیبایی و آرامش وارد شوید.

نکات انتخاب رنگ مبلمان

در انتخاب رنگ بندی مبلمان، همواره راحتی شما باید اولویت باشد، نه مد و ترند. آیا به طرح‌های سنتی و سلطنتی علاقه دارید یا دوست دارید در دکوراسیون خود از مبلمان مدرن استفاده کنید؟ با این وجود، یک قاعده‌ی کلی وجود دارد: رنگ مبلمان باید یا در تضاد با سایر رنگ‌های منزل شما باشد یا مکمل آن‌ها. اگر مبلمانتان در تضاد با سایر رنگ‌ها باشد، جلوه‌ی بیشتری خواهد داشت و اگر مکمل باشد، هماهنگی و ست شدن رنگ‌ها را به دنبال خواهد داشت. به هر حال، انتخاب رنگ باید بر اساس سلیقه شخصی شما صورت گیرد.

با این حال فقط رنگ نیست که باید در هنگام خرید مبل به آن توجه کرد. بسیاری از عوامل دیگر نیز هستند که می توانید از آن ها برای انتخاب مناسب مبل استفاده کنید. توصیه ما این است که در سایت هایی که درباره راهنمای خرید مبلمان مناسب و دکوراسیون محتوا تولید می کنند، بچرخید و سعی کنید مطالب آن ها را مطالعه کنید و سپس با درنظر گرفتن همه شرایط و جوانب اقدام به خرید کنید. سایت های زیادی هستند که در زمینه راهنمای دکوراسیون و خرید مبل فعالیت می کنند؛ سایت هایی مانند آف دکور، هیرادانا، سایا دکور و مانیک در این زمینه فعالیت می کنند. در این بین وبلاگ سایا دکور به عنوان یک مجله جامع و کامل برای انواع چیدمان، طراحی و راهنمای خرید عمل کرده است که می توانید از آن استفاده کنید. 

1.   به سراغ انواع رنگ های سبز آرامش بخش بروید

وقتی به دنبال رنگی برای دکوراسیون سالم و آرامش بخش هستید، نگاهی به طیف گسترده‌ای از رنگ‌های سبز بیندازید. مخصوصاً برای مبل مدرن، استفاده از پارچه‌های سبز رنگ می‌تواند گزینه‌ی عالی باشد. رنگ سبز نماد رشد و تجدید است و ارتباط شما را با طبیعت تقویت می‌کند.

این رنگ آرامش، سرزندگی و خوش شانسی را القا می‌کند، از این رو برای دکوراسیون منزل، انتخاب بسیار محبوبی است. طیف گسترده‌ای از سبزها وجود دارد که می‌توانید با آنها بازی کنید و مبلمانی را انتخاب کنید که با سلیقه و مزاج شما هماهنگی داشته باشد. این انتخاب، به شما امکان می‌دهد تا دلبستگی خود را به طبیعت در داخل خانه تجسم دهید و از انرژی مثبت آن بهره‌مند شوید.

2.   گرمای قرمز را در آغوش بگیرید

با انتخاب رنگ قرمز، گرمای این رنگ را در آغوش خود بگیرید. این رنگ، اگرچه دراماتیک به نظر می‌رسد، اما زندگی کردن با آن آسان است. گرمای بی‌نظیر آن و ظاهر فوق‌العاده زیر نور مصنوعی، آن را به گزینه‌ای عالی برای دکوراسیون تبدیل کرده است.

یکی از دلایل اصلی ترجیح دادن به مبلمان با رنگ قرمز، گرمای این رنگ است. در مناطق با آب و هوای سرد، رنگ قرمز می‌تواند فضایی جذاب و دلپذیر را ایجاد کند. پس با انتخاب مبلمان قرمز، گرما و انرژی را به دکوراسیون خود بیافزایید و از زیبایی و جذابیت آن لذت ببرید.

3.   یک جذابیت ساحلی با قرمز، سفید و آبی ایجاد کنید

برای ایجاد یک جذابیت ساحلی و معناپردازی از زیبایی دریا و آسمان، بهترین راه این است که فضایی با رنگ‌هایی مستقیماً از منظره ساحل و دریا گرفته شده را ایجاد کنید. با افزودن سایه‌های سرد آبی اقیانوسی، حس ساحلی زیبا و دلنشینی ایجاد خواهید کرد. انتخاب سایه‌ها باید به گونه‌ای باشد که هم رنگ دریا و هم رنگ آسمان را منعکس کنند و نه خیلی پر رنگ و نه خیلی کم رنگ باشند.

با ترکیب رنگ‌های قرمز، سفید و آبی در مبل چستر خود، حسی از صحنه‌های ساحلی را به خانه خود بیاورید. می‌توانید با ترکیب این رنگ‌ها با رنگ‌های بژ شنی و کرم، احساسی گرم و دوست داشتنی را در فضای خود ایجاد کنید، بدون اینکه حس سردی به وجود آید. این ترکیبات رنگی، جلوه‌ی زیبایی و آرامش را به دکوراسیون شما خواهد بخشید.

4.   از رنگ آبی کلاسیک غافل نشوید

از رنگ آبی کلاسیک غافل نشوید،  فضای خود را با پالت آبی و سفید زیبا و دلنشین تزئین کنید. از نیلی گرفته تا سرمه‌ای، رنگ‌های آبی به خوبی در کنار هم قرار می‌گیرند و زمینه‌ی عالی برای ترکیب الگو را فراهم می‌کنند.

آبی روشن و کم رنگ، در ترکیب با مبلمان بلوطی یا شاه بلوطی بسیار زیبا به نظر می‌رسد و باعث گرم نگه‌داشتن فضا می‌شود. این ترکیبات، در فضاهایی که از نور طبیعی فراوان بهره می‌برند، بهترین عملکرد را ارائه می‌دهند. با انتخاب رنگ آبی، زیبایی و آرامش را به فضای خود بیاورید و از جذابیت آن لذت ببرید.

5.   از ترکیب سرد سیاه و سفید استفاده کنید

از ترکیب سرد سیاه و سفید در مبل ال استفاده کنید و به فضای خود زیبایی و زمینه‌ای دراماتیک ببخشید. این ترکیب همیشه یک برنده در رنگ‌بندی مبلمان بوده و ظاهری دراماتیک و جذاب در فضا ایجاد می‌کند. با توزیع مساوی این دو رنگ، تعادلی کامل بین آنها خلق کنید. این رنگ‌ها، به فضا زنده‌ای روشن، مدرن و در عین حال دراماتیک می‌بخشند، به ویژه هنگامی که با نورپردازی های جهت‌دار و محیطی همراه شوند.

به همراه مبلمان سیاه و سفید، از قالیچه، کوسن و اثرات هنری با قاب پیچیده استفاده کنید تا شخصیت و الگوی خود را به نمایش بگذارید.

سخن پایانی

از توجه شما به این مقاله و دیدن پنج رنگبندی خاص مبلمان با ما همراه بودید، سپاسگذاریم. امیدواریم این مطالب به شما کمک کرده باشد تا رنگ‌های مناسب برای مبلمان خود را انتخاب کنید و فضایی زیبا و دلنشین در منزلتان ایجاد کنید. حال نوبت شماست که مقاله ما را هرچه کامل تر کنید، به نظر شما چه رنگ های دیگری برای مبل مناسب هستند؟

منبع : سایا دکور

دیگر خبرها

  • پاک‌سازی جاده روستای کوه سفید به همت جمعی از دانش آموزان قمی
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • (تصاویر) عجیب‌ترین گورستان ایران
  • (تصاویر) خواص قارچ برای سلامتی؛ فقط این قارچ‌ها خوراکی هستند!
  • شخم اولیه ۶۲ درصد از شالیزار‌های گیلان
  • طرز تهیه بستنی مگنوم خانگی در ۳ طعم مختلف (فیلم)
  • با این خشکبار نه مویتان سفید می‌شود نه می‌ریزد!
  • با این خشکبار نه مویتان سفید می شود نه می‌ریزد!
  • ۶۲ درصد از شالیزار‌های گیلان شخم زده شد
  • پر فروش ترین رنگ مبل چیست؟ دیدن این 5 رنگبندی های خاص را از دست ندهید!