Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@14:52:14 GMT

مشکلات شهرک صنعتی مراغه 10 ساله شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ | کد خبر: ۸۱۸۳۱۰۵

فرماندار مراغه خواستار سرعت بخشیدن به حل مشکل 10 ساله راه دسترسی شهرک صنعتی مراغه شد‌..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۱۸۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان

ایسنا/خوزستان توسط شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در سال گذشته ۲۰ نیاز فن‌آورانه واحدهای صنعتی استان مورد شناسایی قرار گرفتند و مستندسازی شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به رسالت فن‌بازار منطقه‌ای که به مثابه بازوی صنایع و واحدهای صنعتی و تولیدی عمل می‌کند، اظهار کرد: فن بازار برای مبادلات و بهم‌رسانی سیستم «عرضه» و «تقاضا» در حوزه فناوری و محصولات پیشرفته نقش کلیدی و اساسی ایفا می‌کند.

علی مهدی پور افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با بهره‌مندی از مشاوران توانمند حوزه توسعه فناوری به منظور پایش واحدهای صنعتی، شناسایی و مستندسازی نیازهای فناورانه بنگاه‌های صنعتی را در دستور کار قرار داد.

وی اضافه کرد: در همین راستا با تشکیل سلسله جلسات منظم جهت تدوین دانش فنی برای رفع نیازها، برنامه‌ریزی و پیگیری‌های مربوطه انجام شده است.

مهدی پور ادامه داد: در جلسات برگزار شده روش‌ها و سیستم‌های شبکه‌سازی، شناسایی و مستندسازی نیازهای فناورانه مورد ارزیابی قرار گرفتند و برای رفع آن‌ها اقدامات موثری صورت پذیرفت و نتایج مطلوبی حاصل شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان به توان فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد و گفت: در سال ۱۴۰۲ با تمام توان و همکاری مشاوران ۲۰ نیاز فناورانه شناسایی و مستندسازی شد و رفع پنج نیاز نیز صورت گرفت.

وی اظهار کرد: فرآیند شناسایی و رفع این نیازهای فناورانه در بستر سامانه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران (درگاه خدمات الکترونیکservice) انجام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز