Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@09:52:44 GMT

سهم آبفار خوزستان از بودجه استانی پرداخت‌نشده است

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ | کد خبر: ۸۱۸۷۲۳۹

معاون امور آب و آبفای وزیر نیرو گفت: مصوب شد که 10 درصد از بودجه استانی به آبفار آن استان اختصاص یابد درحالی‌که این مبلغ در استان خوزستان پرداخت‌ نشده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۱۸۷۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل توهین تماشاگرانش به مقامات رسمی و غیر رسمی در دیدار برابر نساجی مازندران در هفته بیست و سوم باید ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدیدنظر است.

مسابقه تیم‌های فولاد خوزستان و هوادار لیام تهران برگزار شد و از سوی میلاد فاندر، مدیر رسانه‌ای تیم هوادار لیام تخلفاتی مبنی بر نقض اصولی کلی رفتار رخ داد. وی باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدیدنظر است. (با توجه به یک جلسه محرومیت تعلیقی ناشی از رای شماره ۱۲۱۸، پس از قطعیت این دادنامه، محرومیت در لیگ برتر به اجرا در خواهد آمد)

مهرداد طهماسبی، مربی تیم هوادار لیام به دلیل نشر اکاذیب از طریق کنفرانس خبری بعد از بازی به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدیدنظر است.

باشگاه فولاد خوزستان به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری باید ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

باشگاه هوادار لیام تهران به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری باید ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

مسابقه تیم‌های استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان برگزار شد و از سوی فرشاد بختیاری زاده، مربی تیم استقلال خوزستان تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی منجر به اخراج شد، رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.

باشگاه استقلال خوزستان به دلیل پرتاب نارنجک توسط تماشاگرانش در چند نوبت و نقض اصول کلی رفتار باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدیدنظر است.

دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان اصفهان برگزار شد و از سوی شجاع خلیل زاده، بازیکن تیم تراکتور تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

باشگاه تراکتور به دلیل نقض اصول کلی رفتار (نقض مقررات بازی) رایگان اعلام کردن بلیط بیش از ظرفیت حضور به یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدیدنظر است.

دیگر خبرها

  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • جریمه نقدی ۵ باشگاه لیگ برتری
  • سپاهان توسط کمیته انضباطی جریمه شد
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • اطلاعیه شماره ۵ هیات استانی بررسی مرحله دوم انتخابات
  • رئیس هیئت فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم‌استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • رئیس هیات فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • تاج: باشگاه‌ها توان پرداخت همین سقف بودجه را هم ندارند، اما می‌گویند آزاد بگذارید
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان
  • عزم جدی شهرداری شیراز در تحقق بودجه سال ۱۴۰۳