Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «برترین ها»
2024-04-30@09:44:21 GMT

والیبال ایران ست اول را به روسیه واگذار کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ | کد خبر: ۸۲۰۹۳۰۵

تیم ملی والیبال ایران و روسیه در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی المپیک به مصاف هم رفتند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: برترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bartarinha.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «برترین ها» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۲۰۹۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارسلو به تیم ملی والیبال ملحق شد

مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران پس از ورود به تهران به جمع ملی‌پوشان در تمرینات پیوست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، لیگ ملت‌های 2024 از اول خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال کشورمان که اردوهای آماده‌سازی خود را از 18 فروردین آغاز کرده است، برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده می‌شود.

اردوی یک هفته‌ای تیم والیبال ایران در برزیل و ژاپن

مارسلو زنگراند مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران که بامداد امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شده بود، بلافاصله پس از استقرار در محل اسکان خود به سالن فدراسیون والیبال آمد و به جمع ملی‌پوشان در اردو پیوست.

بدین ترتیب تمرینات بدنسازی ملی‌پوشان که تا کنون به صورت آنلاین زیر نظر این مربی بود، امروز به صورت مستقیم ازسوی مارسلو پیگیری شد.

مائوریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران از روز گذشته (دوشنبه دهم اردیبهشت) تمرینات را با حضور 18 بازیکن دنبال می‌کند که علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان حاضر در این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه 15 اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند و دیگر لژیونرهای تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

لئوناردو، دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه 14 اردیبهشت وارد تهران می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • مارسلو به تیم ملی والیبال ملحق شد
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • بلاتکلیفی ۶۰۰ متقاضی اهل خوسف برای واگذاری زمین
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد