Web Analytics Made Easy - Statcounter

به فروشنده جهت کار در آجیل و خشکبار در مشهد نیازمندیم.متقاضیان واجد شرایط میتوانند با شماره تلفن زیر تماس حاصل ... نوشته استخدام فروشنده جهت کار در آجیل و خشکبار در.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ای استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.e-estekhdam.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ای استخدام» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۲۲۲۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن خشکبار قاچاق از انباری در جنوب تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به کشف پنج تن خشکبار قاچاق در شهر ری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف محل دپوی خشکبار قاچاق شدند. رسیدگی به این پرونده درپی شناسایی محل دقیق کالای قاچاق به دست آمد و در جریان تحقیقات تکمیلی مشخص شد که مالک یک انباری در محدوده خیابان ری اقدام به انتقال خشکبار قاچاق از شهر‌های جنوبی کشور به این مکان کرده است.

وی ادامه داد: با شناسایی محل دپوی خشکبار قاچاق در این انباری نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و مجوز‌های لازم اخذ شد، گفت: در ادامه تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ وارد عمل شده و در بازرسی از این محل ۱۱۰ کیسه ۴۵ کیلوگرمی و در مجموع چهار تن و ۹۵۰  کیلوگرم مغز بادام درختی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

افشاری با بیان اینکه انبار مذکور با دستور قضائی پلمب شد، گفت: محموله قاچاق که کارشناسان ارزش ریالی آن را ۲۵ میلیارد ریال برآورد کردند، تحویل سازمان اموال تملیکی تهران شد. همچنین در این خصوص یک متهم نیز دستگیر و به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فروشنده‌ی کلاهبردار در دام پلیس یزد 
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله
  • ۵۵ تن خشکبار قاچاق از یک انبار در بهارستان کشف شد
  • دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت
  • کشف خشکبار قاچاق ۷۰ میلیاردی در بهارستان
  • آجیل فروشی های قدیمی و باکیفیت شهر مشهد
  • کشف ۵ تن خشکبار قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • آجیل فروشی‌های معتبر و قدیمی شهر مشهد کدامند؟
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار