Web Analytics Made Easy - Statcounter

باوجود گذشت ۴ سال از اجرای پروژه کمربند سبز اهواز این طرح پیشرفت فیزیکی چشمگیری نداشته و برخی از مسئولان از کارشکنی دستگاه‌های اجرایی گلایه می‌کنند و برخی دیگر بر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۲۳۰۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاک اولویت‌بندی پروژه‌های شهری آسایش و رفاه روزانه مردم باشد

‌به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با شهردار و مدیران شهری مشهد ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های خالصانه آنان اظهار کرد: شما در مقام و جایگاهی که هستید کارهای ارزشمند بسیاری انجام می‌دهید که باید مورد قدردانی و تشکر قرار بگیرد اما یک نکته مهم در خدمت‌رسانی به شهروندان، قابل لمس بودن آن برای مردم است.

امام‌جمعه مشهد افزود: در همین راستا ضرورت دارد تا مسائل و پروژه‌هایی را در اولویت کاری خود قرار بدهید که با آسایش و راحتی روزمره زندگی مردم ارتباط دارد.

وی ادامه داد: از جمله مسائلی که مردم به‌صورت روزانه با آن درگیر هستند، دست‌اندازها، نبود علائم راهنمایی و رانندگی در محلات قدیمی و وضعیت نامناسب آسفالت خیابان‌ها به‌ویژه خیابان‌های مرکز شهر است که غالباً محل رفت‌وآمد روزانه مردم نیز است.

علم الهدی تأکید کرد: متأسفانه این موارد جزئی که امکان دارد یک ماه بیشتر زمان نیاز نداشته باشد در پروژه‌های مدیران شهری دیده نمی‌شود و در مقابل پروژه‌های در دستور کار قرار می‌گیرد که ربط مستقیمی به زندگی روزانه مردم ندارد و ضرورت آن‌ها برای شهروندان قابل لمس نیست.

امام‌جمعه مشهد مقدس با تأکید بر اطلاع‌رسانی دقیق و کامل اقدامات صورت گرفته در مدیریت شهری عنوان کرد: شما باید با استفاده از روزنامه شهرآرا که رسانه رسمی شهرداری است تمام این موارد را برای مردم تشریح کنید.

وی خطاب به مدیران و معاونان شهرداری مشهد ابراز کرد: شهر مشهد متعلق به امام رضا (علیه‌السلام) است بنابراین تمام اقدامات و خدماتی را که انجام می‌دهید با قصد قربت ایشان باشد تا شاهد آثار و برکات فراوان آن در زندگی خود باشید.

کد خبر 6083406

دیگر خبرها

  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است
  • عملیات اجرایی کمربند جنوبی خط انتقال آب به اراک
  • اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون
  • فراخوان جذب سرمایه برای سه پروژه شهری اهواز
  • کار باورنکردنی درو مک اینتایر بعد از رسلمنیا 40/ اخبار WWE
  • فیلم کوتاه «تیک تاک» در اهواز به مرحله تدوین رسید
  • لزوم اتمام پروژه های بالای ۸۰ درصد پیشرفت در گیلان
  • پروژه دوربرگردان غیرهم‌سطح شهید دانشگر سمنان افتتاح شد
  • ملاک اولویت‌بندی پروژه‌های شهری آسایش و رفاه روزانه مردم باشد