Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- شاخه مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس امروز -دوشنبه- افتتاح شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۲۳۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر اطلاع‌رسانی غزه : شمال نوار غزه با «فاجعه انسانی واقعی» مواجه است

مدیر دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه، امروز (شنبه) با اشاره به تعطیلی بیشتر بیمارستان ها و عدم ارسال هر گونه کمک به شمال این باریکه، بر وقوع فاجعه انسانی واقعی تاکید کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، «اسماعیل الثوابته» در این باره گفت: از کار افتان کارخانه های تولید اکسیژن به منزله حکم اعدام برای بیماران نیازمند به کپسول اکسیژن است.

الثوابته افزود: رژیم اشغالگر از مجموع ۳۵ بیمارستان نوار غزه، ۳۲ بیمارستان را تعطیل کرده است.

مدیر دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه همچنین تأکید کرد: هیچ گونه کمکی برای منطقه شمال نوار غزه ارسال نشده است. به همین دلیل از کشورهای جهان می خواهیم به صورت فوری برای ارسال بیمارستان های صحرایی و سیار به ویژه به شمال نوار غزه اقدام کنند.

این در حالی است که سخنگوی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) نیز امروز شنبه وضعیت کودکان در نوار غزه را «دردناک و غم انگیز» توصیف کرده و نسبت به پیامدهای درازمدتِ تجاوزگری رژیم صهیونیستی بر سلامت جسمی و روانی کودکان این منطقه هشدار داده بود.

«تنس اینگرام» سخنگوی یونیسف در منطقه رفح در جنوب نوار غزه، اظهار داشت که کودکان این منطقه بدون داشتن مکان امنی که بتوانند به آن پناه ببرند، در درگیری ها و آسیب های متوالی و مداوم ناشی از جنگ رژیم صهیونیستی علیه ساکنان سرگردان شده اند.

اینگرام تاکید کرد که اگر کمک های انسانی کافی به نوار غزه برسد، هنوز فرصتی برای جلوگیری از قحطی در این منطقه وجود دارد اما دسترسی به کمک های بشردوستانه به ویژه در شمال این منطقه همچنان به شدت محدود است.

وی افزود: وضعیت غزه غم انگیز است؛ به ویژه اینکه مشاهده می شود افراد از سوءتغذیه ناشی از قطع تولید مواد غذایی و محدودیت های اعمال شده برای ورود کمک ها به این منطقه رنج می برند و در نتیجه آن کودکان جان خود را از دست می دهند.

سخنگوی یونیسف ادامه داد: اینکه حداقل ۲۳ کودک در بیمارستان کمال عدوان به دلیل گرسنگی جان باختند، بسیار غم انگیز است.

وی با بیان اینکه وضعیت نوار غزه مستلزم باز بودن این گذرگاه به چند دلیل است، افزود: دلیل اول بخاطر افزایش حجم کمک ها است. دوم رسیدن کمک ها به شمال به صورت مستقیم است تا امکان ارائه کمک به شکل سریع و در مقیاس وسیع به کودکان و خانواده ها که نیاز مبرمی به مواد غذایی و کمک های غذایی دارند، فراهم شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز بهداشت شهرستان زارچ
  • رونمایی از چهار قرآن نفیس خطی در دانشگاه بین المللی
  • تبیین دستاورد حوزه‌های علمیه نیازمند تقویت اطلاع رسانی است
  • دستگیری زورگیران اتوبان صدر؛ چه کسی شلیک کرد؟
  • دستگیری عاملان زورگیری در بزرگراه صدر
  • دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر / بازسازی صحته جرم بزودی
  • زورگیران اتوبان صدر دستگیر شدند
  • متهمان زورگیری اتوبان صدر دستگیر شدند 
  • دفتر اطلاع‌رسانی غزه : شمال نوار غزه با «فاجعه انسانی واقعی» مواجه است
  • دفتر اطلاع‌رسانی غزه: با فاجعه انسانی واقعی در شمال غزه مواجه هستیم