Web Analytics Made Easy - Statcounter

با هدایت گری ومدیرت تربیت در جهت رفع چالش ها و موانع تربیت بایدگامهای موثری برداشته شود /تصاویر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۲۸۰۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم رکن اساسی تکمیل پروژه‌های شهری است

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان، مشارکت مردم را رکن اساسی تکمیل پروژه‌های شهری دانست و گفت: موانع اجرایی و عملیاتی پروژه‌های مشارکتی شهرداری اصفهان در مناطق ۹ و ۱۳ با حضور مدیران این مناطق بررسی و تعیین تکلیف شد.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه مشارکت شهروندان رکن اساسی در تکمیل پروژه‌های شهری است، اظهار کرد: شهرداری اصفهان در سال جاری با سرلوحه قراردادن دستور مقام معظم رهبری عزم خود را برای جلب مشارکت مردم در بهره‌برداری از پروژه‌های شهری جزم کرده است تا جهش تولید را در این بخش محقق سازد.

وی با اشاره به ضرورت گره‌گشایی از مشکلات پروژه‌های مشارکتی افزود: رفع موانع عملیاتی، تسریع در تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌ها همواره از سال گذشته در دستور کار سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان قرار دارد و این سازمان در نظر دارد مشکلات قانونی و موانع حقوقی اجرای این پروژه‌ها را با حفظ منافع شهرداری به‌صورت میدانی و با حضور ذی‌نفعان بررسی و تصمیمات شایسته‌ای برای ادامه عملیات اجرایی آن اتخاذ کند.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: مشکلات پروژه‌های مشارکتی واقع در خیابان قدس و کهندژ با مساعدت مدیر محترم منطقه ۹ شهرداری اصفهان بررسی و نسبت به رفع موانع اجرایی آن‌ها تصمیم‌گیری شد، همچنین در مورد فراخوان مجدد پل‌های عابر پیاده در این منطقه و جلب نظر سرمایه‌گذاران و مشارکت مردم در تکمیل و بهره‌برداری از آن نیز تصمیماتی اتخاذ شد.

حیدری گفت: جلسه مانع‌زدایی از پروژه مجتمع تجاری‌مسکونی دکتر حسابی و پروژه مجموعه مسکونی هورسان در منطقه ۱۳ برگزار شد.

وی بیان کرد: خروج پروژه‌ها از بن‌بست و تعیین تکلیف فوری آن‌ها از ضروریاتی است که به‌طور مستمر در دستور کار این سازمان قرار دارد.

حیدری خاطر نشان کرد: با توجه به شعار سال و ضرورت افزایش مشارکت مردم، درخواست‌های که از سوی شهروندان مطرح می‌شود را در اولویت قرار داده‌ایم و از تمام ابزارهای قانونی در راستای برطرف‌شدن مشکلات آن‌ها که موجبات رضایت عموم را فراهم می‌کند، استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 744472

دیگر خبرها

  • اگر غذایی ۵ ثانیه پس از برخورد به زمین برداشته شود، خوردن آن بی‌خطر است؟
  • چالش پیدا کردن آب برای فیل‌ها + فیلم
  • موانع مردمی سازی اقتصاد در دستگاه های دولتی شناسایی می شود
  • جدیت دولت برای احیای واحد‌های راکد استان یزد
  • رتبه اول جهانی طراحی معماری آینده غذا برای دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس
  • طهرانچی: معاونت فرهنگی باید نقش هدایت‌گری و جهت‌دهی در تربیت عالم داشته باشد
  • مشارکت مردم رکن اساسی تکمیل پروژه‌های شهری است
  • کارگروه‌های سرمایه‌گذاری در استان‌ها ایجاد می‌شود
  • فشار مالیاتی از گُرده ضعفا برداشته شد
  • موانع و چالش‌های افزایش سرمایه شرکت‌ها