Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل آبفای استان زنجان گفت: پروژه‌های تأسیسات آبرسانی و فاضلاب شهری با اعتبار77 میلیارد و 660 میلیون ریال همزمان با هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۲۸۱۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش فراجا برای حل دغدغه مسکن کارکنان

فرمانده انتظامی کل کشور، گفت: یکی از اولویت‌های ما این است که معیشت کارکنان انتظامی با اولویت تمرکز بر خانه‌های سازمانی را بهبود ببخشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور عصر روز گذشته در سفر دو روزه وارد استان زنجان شد. 

در همین راستا سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشور شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران هدف از سفر خود به زنجان را نظارت ستادی و صف برشمرد و اظهار داشت: نظارت ستادی در سطح صف و ستاد از مجموعه فرماندهی انتظامی استان زنجان از برنامه‌ سفر به استان است، یکی از اهداف سفر حضور در نظارت ستادی، جمع‌بندی و ارزیابی اقدامات انجام شده انتظامی استان زنجان است و یکی دیگر از اهداف سفر ابلاغ اولویت‌های سال جدید و پیش‌بینی‌های لازم به مجموعه فرماندهی انتظامی استان زنجان است.

وی با بیان اینکه از دیگر اهداف سفر، حل مشکلات کارکنان فراجای استان است تا کارکنان بتوانند سال جدید با قدرت و قوت بیشتری به مأموریت‌های خود ادامه دهند، گفت: یکی از اولویت‌های ما این است معیشت کارکنان انتظامی با اولویت تمرکز بر خانه‌های سازمانی را بهبود ببخشیم، چرا که دغدغه و مشکل مسکن یکی از اصلی‌ترین مشکلات کارکنان است و باید برطرف شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع بیش از ۶ هزار حادثه فاضلاب در بندر امام خمینی
  • تکمیل ۲خطه کردن راه‌آهن زنجان -قزوین نیازمند ۱۲۵۰میلیارد اعتبار
  • جزئیات روند پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان
  • آسفالت معابر فرعی پر‌تردد در دستور کار شهرداری کرمان
  • تلاش فراجا برای حل دغدغه مسکن کارکنان
  • تشکیل سه کارگروه برای تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن
  • پیشرفت ۹۸ درصدی فاضلاب شهر بیرجند
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است
  • اهواز غرق آب شد؛ وعده‌ای که محقق نشد
  • توجه ویژه دولت سیزدهم در طرح فاضلاب استان خوزستان