Web Analytics Made Easy - Statcounter

بروجرد - ایرنا - فراخوان مسابقه ایده پردازی، نوآوری و کارآفرینی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد روز شنبه با هدف ارائه ایده های پژوهشگران برای تعاون و اشتغالزایی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۳۰۹۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت توانمندی بانوی مددجوی کرمانی با راه‌اندازی کارگاه خیاطی

به گزارش خبرگزاری مهر، مشاغل خانگی از آن دسته کارهایی است نیاز به سرمایه بسیار جهت راه‌اندازی ندارد، با این وجود طی مدت کوتاهی این‌گونه فعالیت‌ها به سوددهی بالایی رسیده و می‌تواند زمینه اشتغال را برای تعدادی دیگر فراهم کند. امروزه مشاغل خانگی اهمیت و جایگاه خاصی پیدا کرده است،

خانم محمدی بانوی کارآفرینی که با ۲۴ سال سن و بدون هیچ سرمایه‌ای با حمایت‌های کمیته امداد توانسته علاوه بر توانمندی خود، زمینه اشتغال افراد جویای کار را فراهم کند.

وی در این باره می‌گوید: از کودکی علاقه به کار خیاطی داشتم به همین دلیل بعد از گرفتن مدرک دیپلم و فراگیری آموزش‌های خیاطی در یک خیاطی به عنوان شاگرد مشغول به کار شدم.

این کارآفرین حوزه خیاطی ادامه داد: فعالیت در این مسیر و در شغل خیاطی خالی از مسائل و مشکلات ریز و درشت نبود. کمبود اعتبار یکی از موانع و سختی‌هایی بود که با آن رو به رو بودم ولی کمیته امداد کمک‌های فراوانی در این مسیر به من کرد و توانستم با دریافت ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال از این نهاد و خرید تعدادی چرخ خیاطی یک کارگاه راه اندازی کنم.

وی ادامه می‌دهد: من از کمیته امداد تسهیلات گرفتم و کارشناسان این نهاد هم به من مشاوره‌های لازم را برای توسعه بیشتر این کارگاه دادند و نکته دیگر اینکه به صورت مداوم از این کارگاه سرکشی می‌کنند و کمبودهای ما را برطرف می‌کنند.

این بانوی سرپرست خانوار می‌گوید: هم اکنون علاوه بر قبول سفارشات مشتریان در زمینه دوخت فرم مدارس و فرم بیمارستان‌ها نیز فعالیت دارم و از طریق قبول سفارشات در این زمینه به درآمد خوبی رسیده‌ام.

این بانوی خوش‌فکر معتقد است: کسب رزق و روزی حلال مهمترین انگیزه و عامل در پیشرفت کارم بوده است. با توجه به شرایط دشواری که در زندگی تجربه کردم توانستم روی پای خودم بایستم و خودکفا شوم. امروز نه تنها به توانمندی رسیده‌ام بلکه برای تعدادی بانوی دیگر نیز به صورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد کرده‌ام.

وی ادامه می‌دهد: به اعتقاد من کارآفرینی اصلاً سرمایه زیادی نمی‌خواهد، بلکه نیازمند ایده و خلاقیت و در ادامه شناخت از بازار فروش محصول است، ممکن است سرمایه عظیمی در اختیار داشته باشی، اما به دلیل نداشتن ایده خوب و یا بازار فروش مناسب همان ابتدا شکست بخوری و همین موضوع انگیزه و امیدت را از دست بدهد.

خانم محمدی تصریح می‌کند: مشاغل خانگی از آن دسته کسب و کارهاست که هر کسی شروع کرده، شکست نخورده و بلکه پیشرفت هم کرده است، منتها به این شرط که فرد انگیزه و علاقه‌اش را در جهت درست به کار گیرد و با همت و اراده فعالیتش را ادامه دهد، قطعاً با کارآفرینی می‌توان در مدت زمان کوتاه به درآمد خوب رسید.

کد خبر 6079628

دیگر خبرها

  • تغییرات نوآوری و خدمت‌رسانی با ایده‌های جدید را به دنبال دارد
  • روایت توانمندی بانوی مددجوی کرمانی با راه‌اندازی کارگاه خیاطی
  • فراخوان نخستین دوره رویداد ملی حامی هنر منتشر شد
  • فراخوان مردمی «وعده صادق» در استان گلستان منتشر شد
  • فراخوان حمایت از کاربرد هوش مصنوعی در کاهش هزینه‌های درمانی منتشر شد
  • شورای ایده‌پردازی کشاورزان در زنجان تشکیل می‌شود
  • فراخوان سی‌ویکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی منتشر شد
  • کارآفرینی برای ۲ هزار زندانی در خوزستان
  • کارآفرینی و درآمدزایی برای ۲ هزار زندانی در خوزستان
  • حمایت از ایده‌های استارت‌آپی در مرکز خلاقیت و نوآوری سازمان بسیج علمی