Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ساعت صفر» زمانی است برای شنیدن ناشنیده ها. «ساعت صفر» برای کسانی است که وقت خواندن ندارند، ولی وقت شنیدن دارند و علاقه دارند ناشنیده هایی دیگری همچون: را بشنوند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۳۲۳۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ سال چشم انتظاری خانواده شهید مفقود الاثر مشهدی پایان یافت

به گزارش قدس خراسان، امروز چهارشنبه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با حضور در منزل خواهر شهید "مجید شخصی" خبر تفحص پیکر شهید را به خانواده داد و اظهار کرد: به تازگی پیکر مطهر شهید در تنگه چزابه تفحص شد و با تطبیق دی ان ای بقایای استخوان کشف شده با دی ان ای خانواده شهید، هویت این شهید بزرگوار تعیین شد.

حجت الاسلام مهدی حسن زاده نامقی افزود: این شهید بزرگوار متولد سال ۴۲ بود که در سن ۱۸ سالگی در تنگه چزابه به شهادت رسید اما تاکنون امکان کشف و انتقال پیکر پاکش به کشور میسر نبود.

وی گفت: امروز پیکر شهید وارد مشهد شده و الان شهید میهمان حضرت رضا(ع) است و پیکر پاک وی روز شنبه در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) بر دوش مردم انقلابی مشهد تشییع و تدفین خواهد شد.

خواهر شهید شخصی نیز در سخنانی گفت: امروز با شنیدن خبر تفحص پیکر برادر شهیدم همچنان داغ شهادت پس از ۴۲ سال برایمان تازه است.

صدیقه شخصی افزود: مادر مرحومم به واسطه شهادت برادرم سختی زیادی کشید و آرزو شنیدن خبری از بازگشت پیکر برادرم داشت، امیدوارم اگر خدا شهادت را نصیب ما نکرد اما از برکات این شهادت خانواده بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۴۲ سال چشم انتظاری خانواده شهید مفقود الاثر مشهدی پایان یافت
  • دولت مکلف شد 300 هزار هکتار به زمینهای قابل سکونت در شهرهای با تراکم زیر 70 هزار نفر اضافه کند
  • اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور
  • ببینید | واکنش عجیب مسعود فراستی پس از شنیدن نام محمدرضا گلزار و بهرام رادان
  • طرز تهیه پنیر با ۲ لیتر شیر ، زنجبیل و لیموترش (فیلم)
  • ‌اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور
  •  اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور
  • ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست
  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • قطع ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه