Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «»
2024-05-08@13:09:57 GMT

بلوک 20 درصدی پتروشیمی ابن سینا در فرابورس حراج می شود

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۵ | کد خبر: ۸۳۵۶۷۶۹

این میزان سهام به قیمت پایه هر سهم 21 هزار و 491 ریال و ارزش کل پایه 171 میلیارد و 928 میلیون ریال به مزایده گذاشته می‌شود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۳۵۶۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس

آفتاب‌‌نیوز :

 بازار سهام آخرین روز کاری هفته را هم مطابق روز‌های گذشته این هفته، در وضعیتی کاملا رکودی به پایان رساند. همچنین ارزش معاملات و همچنین تابلوی سرخ اکثر نماد‌های بازار بر این بازار نشانگر وضعیت نامطلوب بازار در این روز‌ها دارد.

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۱۲ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۲۱۹ هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی ۳۴۰۰ واحدی به ارتفاع ۷۳۷ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فملی»، «فولاد» و «شپنا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «هرمز» و «تجلی» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «ذوب»، «ثفارس» و «خودرو» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «آردینه»، «فن افزار» و «توسن» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۳ هزار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۵۸ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۱۰۳ نماد در محدوده مثبت و ۳۴۴ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۳۲ نماد در محدوده مثبت و ۲۱۰ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • نسخه درمانی بوعلی سینا برای درمان گرفتگی رگ های قلب + فیلم
  • ریزش ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • افزایش ۶۰ درصدی درآمدهای مالیاتی استان سمنان
  • ابن سینا مقصد بعدی تی‌بی‌ام خط ۲ مترو اصفهان
  • سینا اسدبیگی در نقش تونی کروس برای پرسپولیس
  • تی‌بی‌ام خط ۲ متروی اصفهان تا یک ماه آینده به ایستگاه ابن‌سینا است
  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • ریزش ۲۰ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • کشف بقایای مهمانخانه ۳۵۰۰ساله ارتش مصر باستان
  • فرابورس برای پذیرش شرکت‌ها شرط گذاشت