Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ای استخدام»
2024-05-02@17:12:33 GMT

استخدام سرایدار جهت کار در محدوده سی متری جی

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۵ | کد خبر: ۸۳۵۸۱۲۳

به سرایدار جهت کار در تهران محدوده سی متری جی نیازمندیم.متقاضیان واجد شرایط میتوانند با شماره تلفن زیر تماس حاصل ... نوشته استخدام سرایدار جهت کار در محدوده سی متری جی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ای استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.e-estekhdam.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ای استخدام» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۳۵۸۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۲ آزمون استخدامی جذب معلم در اردیبهشت

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به استخدام ۱۰۵ هزار معلم جدید گفت: دو آزمون استخدامی برای جذب معلم در اردیبهشت برگزار می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا مراد صحرایی درباره جذب معلم و نخستین کنکور تربیت معلم اظهار کرد: سال 1402 تاریخی‌ترین سال استخدام معلم بود و 70 هزار معلم جدید جذب شده‌اند که 50 هزار نفر از طریق آزمون استخدامی و 20 هزار نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی بودند، گزینش صحیح و خردمندانه مبتنی بر کشف افرادی که استعداد و علاقه به معلمی را همزمان دارند انجام شد چون معلمی شغل نیست و باید عاشقانه کار شود.

استخدام 105 هزار معلم جدید

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: امسال بیش از 105 هزار ردیف استخدامی دریافت کردیم که 72 هزار نفر از طریق آزمون استخدامی، 30 هزار نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان و 2 هزار نفر از طریق دانشگاه رجایی جذب خواهند شد و تعدادی هم معلم برای مدارس عشایری و استثنایی استخدام می‌کنیم.

وزیر آموزش و پرورش: 7 هزار مدرسه در دولت سیزدهم احداث شد

وی با اشاره به اینکه کنکور اختصاصی تعلیم و تربیت یک اتفاق بزرگ است و بیش از 600 هزار نفر برای 30 هزار ظرفیت دانشگاه فرهنگیان متقاضی شدند، عنوان کرد: این افراد در کنکور اردیبهشت ماه به سوالات استعداد معلمی هم پاسخ دادند که نتایج اواخر اردیبهشت اعلام می‌شود و فرصت خوبی را برای بررسی افراد داریم که کانون‌های ارزیابی آنها را شناسایی می‌کنند و نمرات در سامانه ثبت و در تهران به طور کامل تحلیل می‌شود تا بدانیم که آیا فرد استعداد معلمی دارد یا خیر.

2 آزمون استخدامی در اردیبهشت

 صحرایی افزود: آزمون نخست که برای جذب آموزگار بود 18 اسفند برگزار شد، آزمون دوم برای جذب مشاور، مربی تربیت بدنی و مربی پرورشی 14 اردیبهشت و آزمون سوم برای جذب دبیر و هنرآموز هنرستان‌ها 28 اردیبهشت 1403 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • گام پایانی کوهنورد بروجنی برای فتح قله لوتسه
  • برگزاری ۲ آزمون استخدامی جذب معلم در اردیبهشت
  • اجرای شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • پرنده‌ای که تا ارتفاع بیش از ۱۱ هزار متری پرواز می‌کند
  • آخرین جزئیات استخدام پلیس فتا + شرایط، مدارک و نحوه ثبت نام
  • این خانه یک سرایدار است، همین قدر زیبا! (+تصاویر)
  • هزینه مسکن ملی پرند متری ۱۰ میلیون تومان