Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بحران استان بوشهر گفت: صاعقه و رعد و برق سبب آتش سوزی جنگل و مرتع در کوههای بیرمی در 20 کیلومتری شهرستان دشتی شد که جنگل بانان در صدد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۳۷۶۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه شناخت ظرفیت‌های دشتی در زمینه جهش تولید تشکیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی زاهددوست بعد از ظهر شنبه در نخستین نشست شورای اداری شهرستان دشتی در سال جدید با اشاره به شعار ۱۴۰۳ گفت: تحقق منویات مقام معظم رهبری که در شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» منعکس شده جز با حضور و مشارکت مردم محقق نخواهد شد.

امام جمعه دشتی افزود: در عرصه دفاع مقدس نقش نیروهای نظامی بسیار پررنگ و اثر گذار بود اما کار با حضور گسترده مردم به سرانجام رسید و امیدواریم همانگونه که در دفاع مقدس هشت ساله شاهد حضور و مشارکت مردم بودیم در عرصه جنگ فرهنگی و اقتصادی نیز حضور تأثیر گذار و سازنده مردم را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: پیشنهاد می‌شود جهت شناخت ظرفیت‌های شهرستان در زمینه جهش تولید کارگروهی تشکیل شود که تمام عزم خود را بر شناسایی فرایند ها و مؤلفه‌های جهش تولید و راه‌های افزایش حضور و مشارکت مردم معطوف دارد.

وی مخاطب فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه جهش تولید با مشارکت مردم را همه مسئولان دانست و بر لزوم تلاش همگانی برای تحقق شعار سال تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری نماز جماعت در ادارات بر هم افزایی بیشتر ادارات با ستاد اقامه نماز شهرستان در این زمینه و برگزاری منسجم نماز جماعت در همه دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

امام جمعه شهرستان دشتی گفت: اجرای قانون عفاف و حجاب در سطح کلان در جامعه و در سطح جزیی‌تر در ادارات و نهادها مورد نظر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اگر در مورد برخی مشکلات در خطبه‌های نماز جمعه مطالبی بیان‌می شود از سر دلسوزی و باهدف کمک کردن و یافتن راهکاری برای حل آن مشکل است.

کد خبر 6076975

دیگر خبرها

  • قلعه خورموج کجاست؟
  • آمار غم انگیز از نابودی جنگل های ایران
  • اعتماد: بعد از انقلاب، یک میلیون هکتار از جنگل‌های کشور نابود شده است
  • اعتماد : بعد از انقلاب، یک میلیون هکتار از جنگل های کشور نابود شده است
  • بارندگی شدید در پاکستان ۴۰ کشته برجای گذاشت
  • حفاظت و توسعه فضای جنگلی دانشگاه شهرکرد
  • شهرستان دشتی در بحث ساخت مسکن فراتر از تعهدات عمل کرده است
  • صاعقه در پنجاب بلوچستان جان ۲۵ نفر را گرفت
  • جنگ علیه درختان با فسفر سفید
  • کارگروه شناخت ظرفیت‌های دشتی در زمینه جهش تولید تشکیل شود