Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدر سید طه (کودک حادثه دیده در برج الماس شهر اردبیل) گفت: سرمایه گذاری که خون و جان مردم برای او بی اهمیت بوده فساد انگیز است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۳۷۸۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت۱۶ محدوده معدنی در مجتمع سنگان خواف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مرکز خراسان رضوی،رسولیان مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف گفت: برنامه و راهبردی عملیاتی اکتشاف مجتمع سنگ آهن خواف در فروردین ماه جاری ۵۰۰ متر حفاری بود در حالی که با تلاش دست اندرکاران و فعالان این بخش یک هزار و ۱۳۶ متر حفاری اکتشافی انجام شد.

وی افزود: میزان استخراج سنگ آهن در منطقه سنگان خواف هم طی همین مدت با افزایش ۱۱۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به یک میلیون و ۷۲۸ هزار و ۹۸۱ تن رسید.

مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف گفت: دانه بندی سنگ آهن در فروردین ماه سالجاری هم در این منطقه ۲۳۴ درصد رشد نشان می‌دهد.

رسولیان تکمیل و توسعه زنجیره‌های تولید سنگ آهن به عنوان نیاز مهم منطقه را رویکرد مهم مجتمع سنگ آهن سنگان خواف ذکر کرد و افزود: با توجه به هزینه بالای حمل و نقل و از طرفی نیاز‌های کشور و کشور‌های همسایه، تکمیل زنجیره تولید در زمینه‌های مختلف شامل کنسانتره سنگ آهن، آهن اسفنجی و فولاد پیگیری می‌شود.

وی گفت: با تشکیل کمیته فولاد در استان خراسان رضوی از ظرفیت‌های بخش خصوصی و سرمایه گذاران در زمینه سرمایه گذاری زنجیره تولید در منطقه سنگان استقبال و از ظرفیت‌های آنها بیشتر استفاده می‌شود.

وی گفت: با توجه به احداث واحد تولید کنسانتره در حال احداث با ظرفیت بیش از چهار میلیون تن در نیشابور و منطقه سنگان خواف و از طرفی وجود پتانسیل‌هایی مانند انرژی خورشیدی و انرژی بادی در خواف، توسعه کمی و کیفی زنجیره تولید در منطقه سنگان این شهرستان از اهمیت زیادی برخوردار است

مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف گفت: در راهبرد‌های کلان این مجتمع در کنار توسعه زنجیره تولید به سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف حمل و نقل ریلی و زمینی و انرژی خورشیدی و بادی به سایر بخش‌ها مانند صنایع دستی و گردشگری هم توجه می‌شود به گونه‌ای که اگر زمانی فعالیت‌های معدنی منطقه برای مدتی تعطیل شوند سایر بخش‌ها همچنان فعالیت لازم داشته و در رونق اقتصادی منطقه نقش آفرین باشند.

وی افزود: توسعه سنگ شکن‌ها به عنوان راهبرد مهم دیگر در جهت توسعه و رونق اشتغال در منطقه مورد توجه مدیریت مجتمع سنگ آهن سنگان خواف قرار دارد.

رسولیان توسعه و تکمیل اکتشافات معدنی جدید را دیگر رویکرد‌ها و اهداف مجتمع سنگ آهن سنگان خواف برشمرد و گفت: ۱۶ محدوده معدنی در این مجتمع فعال است و با ۱۹ محدوده معدنی که به تازگی ابلاغ شده به ۳۵ محدوده افزایش یافت.

 

دیگر خبرها

  • فوتبالیست جوان دیلمی تجلیل شد
  • حضور سه دونده ایرانی در لیگ الماس
  • جـشن خیلی دخـترونه «المـاس سـرخ» برگزار می‌شود
  • مجتمع‌های گردشگری در شهرهای شهرستان شهرکرد راه‌اندازی شود
  • افتتاح آرش مال تحولی بزرگ در خدمات متفاوت و تجربه‌های نوین برای گردشگران
  • شمال استان اردبیل در تب و تاب انتخابات
  • فعالیت۱۶ محدوده معدنی در مجتمع سنگان خواف
  • نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود» در شهر درود برپا می‌شود
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد