Web Analytics Made Easy - Statcounter

با آغاز هفته دولت محمد رضا رستمی معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان خبر از احداث خانه های جوان در سراسر کشور داد. رستمی گفت: وزارت ورزش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۳۸۶۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از نسل رستمی و سهراب، دیگر مدالی در وزنه برداری نمی‌گیریم

بعد از این که مصطفی جوادی سهیمه المپیک 2024 را در وزنه برداری گرفت، رضا دهدار نتوانست به رکورد مجموع 392 دست پیدا کند و در نتیجه سهمیه المپیک را از دست داد.

به گزارش طرفداری، قبلا هم گفته بودیم تنها مصطفی جوادی و علی داوودی شانس دارند که سهیمه المپیک پاریس را بگیرند و البته رکورد هر 2 نفر در سطحی نیست که بتوانند مدال به دست آورند.

وزنه برداری ایران به شدت از قافله وزنه برداری در دنیا و آسیا عقب افتاده و دیگر وزنه برداری در سطح حسین رضازاده، بهداد سلیمی، حسین توکلی، شاهین نصیری نیا، سهراب مرادی، کیانوش رستمی نداریم و حتی ستاره های امروز به گرد پای سعید علی حسینی و مهدی پانزوان و نواب نصیر شلال هم نمی رسند.

حالا که مدیریت فدراسیون و تیم ملی در اختیار بزرگان و ستاره های قدیمی این ورزش است، بد نیست به جای این که این همه دغدغه المپیک و کسب سهمیه های عبث داشته باشیم، تلاش خود را روی بارور کردن استعدادهای جوان بگذاریم. در همین تیم ملی وزنه برداری، علی داوودی در فوق سنگین جوان است اما همین جوان از المپیک دوره قبل تا امروز چرا نتوانسته رکوردهای رسمی خود را در حد قابل توجهی بالا ببرد؟

بیایید تعارف را کنار بگذاریم. امروز با رکورد کمتر از 385 در وزن 89 و با رکورد کمتر از 455 کیلوی مجموع در وزن فوق سنگین، نخواهیم توانست در مسابقات المپیک 2024 به مدال نزدیک شویم و رضا دهدار هم با حضور این همه غول درجه اول وزنه برداری دنیا، اگر به المپیک می رفت احتمالا تنها برای این که در بین 10 نفر دهم نشود، تلاش می کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان
  • دیدار چهره به چهره وزیر ورزش و جوانان با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی
  • کیومرث هاشمی: ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند
  • استقلال بدون مشتری روی دست دولت!
  • تاکنون ۳۷۷ خانوار مازندرانی صاحب زمین برای ساخت خانه شدند
  • بعد از نسل رستمی و سهراب، دیگر مدالی در وزنه برداری نمی‌گیریم
  • کمک ۲۴۰ میلیاردی برای «کشتی» در سال المپیک
  • کیومرث هاشمی: استعدادهای برتر بورسیه می‌شوند
  • بودجه وزارت ورزش در لایحه ۱۴۰۳ مشخص شد
  • وزارت‌خانه‌های ارتباطات و ورزش بیشترین مجوزهای کاغذی را به شناسه یکتا تبدیل کرده‌اند