Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندارمازندران با بیان اینکه تبیین سیاست های کلان اقتصادمقاومتی با زبان کاریکاتور ارزشمند و درخورتحسین است، برلزوم حضور هنرمندان استان درعرصه های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی با هدف رفع مشکلات....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۴۰۶۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط به خیرونا تبریک می‌گویم، رئال لایقش نیست!

به گزارش "ورزش سه"، جوردی که اخیرا به‌خاطر پیشنهاد کمک 5 یورویی هواداران بارسا به باشگاه برای خرید بازیکن بحث‌های انتقادی زیادی را در رسانه‌ها باعث شد و هواداران رئال او را سوژه کردند، دیشب در برنامه ال‌چیرینگیتو، گفت رئال شایسته قهرمانی نبود و به این باشگاه تبریک نمی‌گوید.

بر خلاف باشگاه بارسلونا که در میان اولین باشگاه‌هایی بود که قهرمانی لالیگا را به رئال تبریک گفت، جوردی معتقد است که نقش داوری‌ها در قهرمانی رئال چشم‌گیر بود و به بازی این تیم برابر آلمریا به‌عنوان نمونه‌ای روشن اشاره کرد.

جوردی گفت اگر قرار به تبریک باشد، فقط به خیرونا تبریک می‌گوید که فصلی باورنکردنی داشت و سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کرد. او اصرار داشت که رئال مادرید شایسته تبریک نیست.

اظهاراتی که با انتقاد جوزپ پدررول، مجری برنامه، روبه‌رو شد و تاکید کرد وقتی فاصله رئال و بارسا 14 امتیاز است، چگونه می‌توان از داوری‌ها حرف زد؟ بارسلونا با امتیازات زیادی که از دست داد، مسیر برای قهرمانی رئال را هموار کرد و با شکست در هر 4 بازی برابر رئال و خیرونا، دیگر جای حرف و حدیثی باقی نگذاشت. پدررول که خود هوادار بارسلوناست، اضافه کرد که بارسلونا و مسئولانش باید اصل انتقاد از خود را جدی بگیرند.

دیگر خبرها

  • بازیکنان استقلال شایسته قهرمانی هستند/ از آکادمی استقلال بی خبرم
  • فقط به خیرونا تبریک می‌گویم، رئال لایقش نیست!
  • پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است