Web Analytics Made Easy - Statcounter

غذاهای پخته شده ای که اضافه می آیند را معمولا خانم های خانه دار درون یخچال نگهداری می کنند. اما باید بدانید که نگهداری مواد غذایی در یخچال هم قوانین....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۴۱۷۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند راه حل برای یخچال فیلور

تعمیرات یخچال فیلور

همانطور که اطلاع دارید برند فیلور یکی از برند های مطرح و نامی در زمینه یخچال است که این روزها نام آن را زیاد می شنویم و استفاده کنندگان آن افراد زیادی هستند.

به این ترتیب و با توجه به این مسئله که یخچال یکی از وسایل ضروری و اساسی در منزل است قصد داریم در ادامه این مقاله اطلاعاتی در ارتباط با سرویس یخچال فیلور در اختیار شما عزیزان قرار دهیم،.

پس اگر از این برند یخچال استفاده می کنید، در ارتباط با خرابی آن نگرانی هایی دارید، نمی دانید چگونه آن را سرویس کنید، نمی دانید از چه کسی در این زمینه کمک بخواهید یا مشکلات متعدد دیگر در ادامه و تا پایان این مقاله همراه ما باشید، امید است این مطالب برای شما مفید واقع شوند.

برند فیلور و ویژگی های آن

همانطور که احتمالا اطلاع دارید، برند فیلور یکی از برند های ایرانی و با کیفیتی است که از دهه پنجاه کار خودش را در ایران شروع کرده است، یخچال های این برند کیفیت بسیار بالایی دارند و در تنوع بسیار وسیعی تولید می شوند.

از جمله ویژگی های محصولات تولیدی توسط شرکت فیلور میتوان به کیفیت بالای ساخت، خدمات پس از فروش، قیمت پایین و تنوع زیاد محصولات اشاره کرد؛ که تمام این ویژگی ها در کنار یک دیگر باعث استفاده وسیع افراد از این خدمات شده است.

خدماتی که تحت عنوان سرویس یخچال فیلور ارائه می شوند.

حال که بیش از پیش با برند فیلور و ویژگی های ابزار تولیدی توسط آن آشنا شدید، ممکن است از خود بپرسید چه نوع تعمیر یخچال فیلور بیشتر تحت عنوان خدمات یخچال فیلور به افراد ارائه می شود؟ در این قسمت به این سوال پاسخ می دهیم.

باید بگوییم خدماتی از جمله خدمات شارژ گاز یخچال، تعمیر یا تعویض اواپراتور، تعمیر کندانسور، تعمیر موتور یخچال، تعمیر ترموستات، تعویض فن، تعمیر فن، جابه جایی یخچال، تعویض واشر درب یخچال، تعمیر آب سرد کن یخچال و موارد متعدد دیگری جزئی از خدمات سرویس یخچال های فیلور محسوب می شوند، که افراد زیادی به ثبت آن خدمات می پردازند و در راستای حل ان ها از متخصصین یخچال های فیلور کمک میخواهند.

خرابی های رایج یخچال فیلور

اگر بخواهیم اطلاعات شما را در زمینه سرویس یخچال فیلور تکمیل تر کنیم بایستی اطلاعاتی در ارتباط با خرابی ها و مشکلات رایجی که ممکن است برای این نوع یخچال ها پیش بیاید، صحبت کنیم، در این قسمت از مقاله در ارتباط با این مسائل اطلاعاتی در اختیارتان قرار خواهیم داد؛ پس این قسمت را نیز با دقت بیشتری مطالعه کنید.

خرابی رایج اول یخچال فیلور: سرد نکردن

شاید برای شما هم پیش آمده است که درب یخچال را باز می کنید تا یک نوشیدنی خنک یا یک میوه تازه و خوشمزه نوش جان کنید، اما متوجه می شوید دمای یخچال گرم شده است و آنطور که باید نخواهید توانست از موادغذایی داخل یخچال استفاده کنید.

خوب است بدانید چنین مشکلی در اثر اتفاقات گوناگون از جمله باز ماندن درب یخچال، خرابی موتور، مشکلات واشر، خرابی ترموستات، مشکلات درب، نزدیکی بیش از اندازه به دیوار و مواردی از این قبیل اتفاق می افتد.

به این ترتیب پیشنهاد ما این هست که در صورت اتفاق افتادن چنین مشکلی ابتدا از بسته شدن کامل و دقیق درب یخچال مطمئن شوید، سپس توصیه می کنیم بخچال را برفک زدایی کنید.

پس از آن پیشنهاد می کنیم به بررسی این مسئله بپردازید که آیا یخچال شما از دیوار های اطرافش چیزی در حدود ۳ الی ۴ سانتی متر فاصله دارد یا خیر، زیرا در صورت عدم وجود این فاصله ممکن است یخچال آن طور که باید کار نکند.

در پایان نیز پیشنهاد میکنیم اگر سفره یا پارچه ای بر روی سقف یخچال خود قرار داده اید، آن را بردارید، اگر تمام مراحل فوق را انجام دادید، اما اگر پس از انجام تمام مراحل فوق باز هم یخچال شما به کاهش دمایی که مد نظرتان هست نرسید،پیشنهاد ما این هست که به دنبال بهترین تعمیرکار یخچال فیلور برای سرویس یخچال فیلور خود باشید، زیرا کار دیگری از دستتان بر نخواهد آمد و یخچالتان در این مرحله نیاز به تعمیرات اساسی خواهد داشت.




خرابی رایج دوم یخچال فیلور: یک سره کارکردن

مشکل دیگری که ممکن است برای یخجال فیلور شما اتفاق بیوفتد این هست که موتور یخچال شروع کند به فعالیت یک سره ، در چنین حالتی ممکن است نگرانی های زیادی برای شما به وجود بیاید، اما نیازی نیست زیاد نگران باشید زیرا این مشکل در بسیاری از مواقع با پرداخت هزینه های اندک و در مدت زمان بسیار کوتاهی حل خواهد شد و نیازی به نگرانی های زیاد از این بابت نیست.

اما باز هم پیشنهاد ما این هست که از تعمیرکاران کار بلد و به نام در این زمینه کمک بخواهید، مطمئن باشید کمک گرفتن از یک فرد متخصص مزایای بیشتری نسبت به حالتی دارد که به تنهایی قصد حل این مشکل را داشته باشید.

خرابی رایج سوم یخچال فیلور: روشن نشدن یخچال

مشکل دیگری که ممکن است برای انواع یخچال های این برند اتفاق بیوفتد و باعث شود به ثبت خدمات سرویس یخچال فیلور بپردازید، این هست که یخچال شما در قسمت موتور دچار مشکل شود و روشن نشود.

در چنین حالتی پیشنهاد ما این هست که اصلا دچار ترس و واهمه نشوید، زیرا در تعداد زیادی از موارد مشکل یخچال شما ممکن است خرابی سیم، دو شاخه و یا پریزی باشد که یخچال به آن متصل است به این ترتیب پیشنهاد می کنیم ابتدا به بررسی پریز، دو شاخه و سیم یخچال بپردازید و سپس در صورت عدم حل مشکل به دنبال بهترین تعمیرکار باشید، مطمئن باشید در درصد خیلی بالایی از موارد مشکلات اینچنینی یخچال شما خیلی سریع حل خواهد شد.

خرابی رایج چهارم یخچال فیلور: بیرون ریختن آب از یخچال

این مشکل، مسئله دیگری است که ممکن است با آن روبرو شوید در چنین حالتی ممکن است اهمیت زیادی برای آن قائل نشوید و تنها به تمیز کردن قسمت پایینی یخچال و خشک کردن آن بپردازید، اما باید بدانید، این مسئله می تواند نشان دهنده وجود یک مشکل جدی در یخچال شما باشد و باید خیلی سریع آن را حل کنید زیرا می تواند حادتر شود و هزینه های چندانی را به شما تحمیل کند.

هزینه سرویس یخچال فیلور

حال که اطلاعات شما در این زمینه تا حدود بیشتری تکمیل شد، ممکن است در ارتباط با هزینه سرویس یخچال فیلور برای شما سوالاتی پیش آمده باشد، در ارتباط با این مسئله باید بگوییم، هزینه سرویس یخچال فیلور یک عدد ثابت نیست و به عوامل گوناگونی بستگی دارد که در ادامه در ارتباط با آن ها با بک دیگر صحبت می کنیم.

عامل موثر اول: میزان خرابی یخچال

بدیهی است که هرچقدر یخچال شما خراب تر باشد، تعمیرکار بایستی وقت بیشتری برای حل مشکلات یخچال شما بگذارد، به این ترتیب هزینه انجام تعمیرات بالا تر خواهد رفت.

همچنین بدیهی است که اگر یخچال شما انقدر خراب باشد که نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، بخشی از هزینه تعمیرات صرف خرید قطعه خواهد شد و به این ترتیب شما باید مقدار بیشتری را برای تعمیر یخچال کنار بگذارید.

در مقابل بدیهی است که خرابی کمتر یخچال و عدم نیاز آن به قطعات یدکی باعث پرداخت هزینه های کم تر در این زمینه و صرفه جویی در آن ها خواهد شد.

عاول موثر دوم: نوع یخچال

نوع یخچال فیلور شما نیز یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه تمام شده تعمیر یخچال فیلور است، به این ترتیب که به طور مثال اگر یخچال شما مدلی قدیمی داشته باشد، نیاز است هزینه بسیار بیشتری برای تعمیر آن بپردازید زیرا تعمیرکاران امروزی و کم سابقه قادر به حل مشکلات آن نخواهند بود.

یا به همین ترتیب اگر از مدل های یخچال به روز استفاده کنید نیز لوازم یدکی آن ها گران تر خواهد بود ودرصورت نیاز به لوازم یدکی مجبور به پرداخت هزینه های خیلی بیشتر خواهید شد.

عامل موثر سوم: مسافت

مسئله دیگری که ممکن است بر روی هزینه تمام شده تعمیرات یخچال فیلور تاثیر بگذار این هست که تعمیرکار یخچال تا چه اندازه از محل زندگی شما فاصله دارد، زیرا بدیهی است که شما باید هزینه رفت و آمد تعمیرکار را بپردازید و هر چقدر تعمیرکار دور تر باشد بایستی هزینه بیشتری بپردازید.

بهترین تعمیرکار برای سرویس یخچال فیلور چه کسی است؟

مسئله دیگری که ممکن است ذهن شما را در ارتباط با تعمیر یخچال فیلور و حل مشکلات مرتبط با ان درگیر کند این هست که چه کسی میتواند به بهترین نحو مشکل یخچال فریز یا یخچال ساید بای ساید فیلور فیلور شما را حل کند؟ در پاسخ به چنین سوالی باید بگوییم این فرد نیاز است علم و تجربه کافی در زمینه حل تمام مشکلات یخچال های فیلور داشته باشد.

همچنین تعداد زیادی از متخصصین پیشنهاد می کنند، تعمیرکاری را برای سرویس یخچال فیلور خود پیدا کنید که بتواند تمام قطعات یدکی مورد نیاز برای خل مشکل تعمیر یخچال فیلور شما را پیدا کند و نیازی نباشد شما خودتان به خریداری آن قطعات بپردازید.




همچنین بیشتر افراد با تجربه در این زمینه توصیه می کنند، از تعمیرکاری کمک بگیرید که نظرات خوبی نسبت به او وجود داشته باشد و افراد زیادی قبلا از او کمک گرفته باشند.

دیگر خبرها

  • قیمت یک جرعه آب خنک در تهران قدیم
  • تنهایی موجب میل به شیرینی می‌شود!
  • یخ دارم! یخ بلوری! | بهای یک جرعه آب خنک در تهران قدیم
  • تنهایی موجب میل به شیرینی می‌شود
  • شام لاکچری فضانوردان آپولو ۸ چه بود؟ (+عکس)
  • اگر نفخ زیاد می کنید لب به این غذاها نزنید!
  • چند راه حل برای یخچال فیلور
  • چگونه بوی بد یخچال را با مواد و روش‌های طبیعی از بین ببریم؟
  • اهمیت صبحانه برای کودکان
  • کتابی‌درباره استدلال‌های اخلاقی «غذاهای اصلاح شده ژنتیکی»