Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اولین روز هفته دولت در سنندج، چهار روستای بخش حسین آباد از نعمت گاز برخوردار شدند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۴۲۲۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب باکیفیت برای ۳۳۰ روستای جنوب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده مجری طرح مجتمع‌های آبرسانی روستایی مرکز و جنوب سیستان و بلوچستان گفت: برای ۳۳۰ روستای مناطق چابهار، قصرقند و دشتیاری آب با کیفیت و بدون کدورت تامین می‌شود.

حسن عابدی امروز یکشنبه (۲۶ فروردین) در بازدید از طرح تصفیه‌خانه آب در پیرسهراب گفت: این سامانه از چهار فیلتر رفع کدورت، سیستم هوادهی، بک‌واش و تجهیزات الکترومکانیکال لازم برای حذف کدورت و تصفیه فیزیکی آب تشکیل شده که راه‌اندازی آن، آب با کیفیت و بدون کدورت بیش از ۳۳۰ روستای واقع در شهرستان‌های جنوبی استان را تامین خواهد کرد.

وی اظهار کرد: این پروژه در قالب طرح اضطراری انجام و وارد مدار شد و در کنار آن تصفیه خانه طرح با ظرفیت نهایی در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد که در سال‌جاری با ابلاغ اعتبار لازم عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان نیز گفت: تصفیه‌خانه آب آشامیدنی با اعتبار ۵۵۰ میلیارد ریال در جنوب این استان به صورت آزمایشی راه‌اندازی شد.

علیرضا قاسمی اظهار کرد: در راستای تامین آب آشامیدنی مورد نیاز جمعیت روستایی جنوب سیستان و بلوچستان چهار فیلتر تصفیه آب با اعتبارز ۵۵۰ میلیارد ریال در تصفیه‌خانه مجتمع روستایی زیرمجموعه سد زیردان در مدار بهره‌برداری آزمایشی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به شرایط و نیاز منطقه طرح آبرسانی به روستاهای تلنگ، پلان و پیرسهراب در سال‌های گذشته به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان ادامه داد: در همین راستا با مشارکت انجمن صنفی آب و فاضلاب ایران به عنوان خَیر، آبفای استان قم و مساعدت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور عملیات بازسازی، نصب و راه اندازی چهار فیلتر حذف کدورت آب به حجم بیش از ۴۰۰ لیتر در ثانیه انجام و این فیلترها وارد مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

وی گفت: با بهره‌برداری از تصفیه‌خانه اضطراری پیرسهراب حذف آبرسانی سیار برای روستاهای زیر مجموعه سد زیردان محقق شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پالنگان میزبان نوای هزار دف
  • برخورداری ۲۶ شهر و ۵۸۷ روستای استان از نعمت گاز طبیعی
  • امدادرسانی اورژانس هوایی کردستان به مادر باردار
  • مالکین خودرو سالانه چهار حلقه لاستیک باتعرفه دولتی دریافت می کنند
  • دومین هیات صلح استان کردستان در پاسگاه‌های انتظامی راه‌اندازی شد
  • کرایه تاکسی‌ در سنندج رسماً افزایش یافت + نرخ‌ها
  • نرخ جدید کرایه تاکسی در سنندج اعلام شد
  • نرخ جدید کرایه تاکسی در سنندج اعلام شد + جدول نرخ‌ها
  • چهار قاچاقچی مواد مخدر در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • تامین آب باکیفیت برای ۳۳۰ روستای جنوب سیستان و بلوچستان