Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@12:08:58 GMT

500 فروشگاه زنجیره‌ای اتکا در کشور فعال است

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۵ | کد خبر: ۸۴۳۶۹۷۷

معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از فعالیت 500 فروشگاه زنجیره‌ای اتکا در کشور خبر داد و گفت: توسعه فروشگاه های زنجیره ای در سراسر کشور یکی ازبرنامه های....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۴۳۶۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید انواع ویپ و پاد به صورت عمده و تکی با بهترین قیمت

ویپ و سیگارهای الکترونیکی، امروزه به عنوان یک جایگزین مدرن و سالم برای سیگار سنتی محسوب می‌شود و توانسته در این چند دهه اخیر، محبوبیت بسیار بالایی در جهان کسب کند. این دستگاه‌های الکترونیکی، ویژگی‌های بسیار منحصر به فردی مثل تنظیم قدرت دود، نیکوتین و غیره داشته و انتخابی بسیار شگفت انگیز و جذاب برای افراد است. در این زمینه، ویپکده به عنوان یکی از معتبرترین و پیشروترین فروشگاه‌های عرضه کننده انواع جویس، سالت، ویپ، پاد سیستم، سیگار الکترونیکی و غیره، در بازار شناخته می‌شود.

این فروشگاه با فروش انواع پاد سیستم و ویپ ارزان قیمت و عرضه جویس، سالت‌ و محصولات بسیار متنوع، توانسته مشتریان زیادی جذب خود کند و آن‌ها را با دنیایی از مایعات طعم‌دار خارق العاده آشنا کند.

فروشگاه ویپکده خدمات ویژه‌ای از جمله پشتیبانی قوی و مشاوره خرید برای محصولات خود در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد.

ارسال سریع و فروش عمده و تکی و تنوع بسیار بالای محصولات، از مزایای جذاب این فروشگاه به حساب می آید که تجربه خرید آسان و رضایت بخش را برای مشتریان فراهم می‌کند.

معرفی فروشگاه ویپکده

ویپکده، فروشگاهی که به صورت حضوری و اینترنتی توانسته با تمرکز بر کیفیت و گستردگی محصولات خود، به عنوان یک فروشگاه معتبر فروش ویپ و پاد شناخته شود. ویپکده علاوه بر فروش پاد سیستم و ویپ، عرضه کننده انواع لوازم جانبی مربوط به سیگارهای الکترونیکی است.

تمامی محصولات این فروشگاه، با بهترین قیمت به دو صورت عمده و تکی به فروش می رسد. در ادامه قصد داریم، فروش چهار محصول اصلی یعنی جویس، ویپ، سالت و پاد سیستم در ویپکده را مورد بررسی قرار دهیم.

خرید جویس اورجینال و سالت نیکوتین از ویپکده

در حال حاضر، یکی از پرتقاضاترین محصولات ویپ و پاد که هزاران مدل‌ آن در کشور وارد می‌شود، جویس اورجینال و سالت نیکوتین است. جویس اورجینال و سالت نیکوتین اصل، دو نوع محصول متفاوت می‌باشند که هر کدام ویژگی‌ها و مزایای خاصی نیز دارند.

جویس اورجینال یک مایع طعم دار و رنگ دار بوده و مایع اصلی دستگاه‌های ویپ است. این مایع دارای طعم‌های مختلفی مثل میوه‌های تازه مانند آناناس، هلو و همچنین شیرینی‌های مختلف از جمله شکلات، آبنبات، پاستیل و غیره می‌باشد که لذتی به یاد ماندنی به وجود می‌آورد.

جویس اورجینال‌ها، نیکوتین کمتری (بین ۰ تا ۱۸ میلی‌گرم) نسبت به سالت نیکوتین‌ها  بین ۲۵ تا ۵۰ میلی‌گرم) و سیگارهای سنتی داشته و مناسب برای افرادی است که به دنبال تامین نیکوتین کمتری می‌باشند.

از سوی دیگر، سالت نیکوتین هم همانند جویس‌های اورجینال می‌باشد و با این تفاوت که سالت نیکوتین مخصوص دستگاه‌های پاد سیستم است. این مایع از نیکوتین بسیار بالایی برخوردار است و در سریع‌ترین زمان جذب بدن افراد ویپینگ می‌شود. قطعا افرادی که به دنبال نیکوتین بالا و تاثیر آن در کمترین زمان ممکن هستند، این مایع به آن‌ها پیشنهاد می‌شود.

خرید سالت نیکوتین یا جویس اورجینال براساس سلیقه و نیاز شخصی افراد انجام می‌شود و بهترین گزینه خرید آنلاین این محصولات فروشگاه ویپکده است. این نکته را در نظر داشته باشید که فروشگاه ویپکده نه تنها جویس و سالت نیکوتین را به صورتی تکی عرضه می‌کند، بلکه پخش عمده جویس اورجینال و سالت نیکوتین نیز انجام می‌دهد.

فروش انواع ویپ و پاد سیستم در فروشگاه ویپکده

شاید این سوال را برخی از خریداران بپرسند که خرید ویپ و پاد از فروشگاه اینترنتی ویپکده چه مزایایی دارد؟ در ادامه قصد داریم ویژگی ها و مزایا خرید از ویپکده را معرفی کنیم.

دسترسی به مجموعه گسترده‌ای از محصولات

فروشگاه‌ ویپکده محصولات بسیار متنوعی را در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد و هیچگونه محدودیتی در فروش محصولات خود ندارد. مشتریان می‌توانند با خیال راحت و اطمینان خاطر، اقدام خرید محصولات با کیفیت و قیمت بسیار مناسب انجام دهند. ویپ و پاد یکبار مصرف، پاد سیستم، دستگاه ویپ، ویپ لاکچری و ارزان، انواع جویس و سالت در طعم ها و برندهای متنوع، سیگار الکترونیکی و کویل، از جمله محصولات این فروشگاه می باشد.

خریدی راحت و آسان

مهم نیست در کدام منطقه یا شهر زندگی می‌کنید، شما می توانید به راحتی اقدام به خرید محصولات متنوع این فروشگاه به صورت آنلاین کنید. لازم به ذکر است، این فروشگاه دارای نماد اعتماد و نشان ملی ثبت می باشد.

بهترین و کمترین قیمت

ویپکده نسبت به سایر فروشندگان، محصولات خود را با بهترین و پایین ترین قیمت عرضه می‌نماید.

تخفیفات و پیشنهادات ویژه

در برخی مناسب‌ها، فروشگاه ویپکده تخفیفات ویژه‌ و پیشنهادات شگفت انگیزی بر روی محصولات خود اعمال می‌کند.

جمع بندی

در مجموع، فروشگاه ویپکده یک انتخابی عالی و شگفت انگیز برای خریدارانی است که به دنبال تجربه خرید لذت بخش و مطمئن ویپ و پاد سیستم هستند. این فروشگاه با ارائه محصولات با کیفیت و تضمین شده، امکان خرید امن و قابل اعتماد را برای مشتریان ارائه می‌دهد. همچنین تنوع بالای محصولات باعث می‌شود که مشتریان بتوانند به راحتی نیاز‌های خود را برآورده کنند و لذت کافی را ببرند. محصولات این فروشگاه را می توانید با بهترین قیمت به دو صورت عمده و تکی خریداری کنید.

دیگر خبرها

  • یارانه فروردین یک میلیون و ۳۸۰ هزارتومان می شود؟
  • خرید انواع ویپ و پاد به صورت عمده و تکی با بهترین قیمت
  • آزادراه شیراز - اصفهان؛ حلقه ای از زنجیره کریدور شمال - جنوب
  • بودجه ۱۰۴ هزار میلیاردی سال گذشته محقق شد | تحقق بودجه با اتکا به ۴ محور
  • خروج رکود بازار مسکن تنها با اتکا به توان مردم در ساخت‌وساز امکان‌پذیر است
  • اقدامات ایمیدرو در سالی که گذشت
  • بیش از ۵۱۶ هزار متر حفاری اکتشافی در کشور
  • مهلت استفاده از یارانه جدید تا چندم فروردین است؟
  • اختلافات را با اتکا به قرآن کریم می توان تبدیل به ائتلاف کرد
  • چگونگی تحقق شعار سال از دید کارشناسان/ تعاونی‌های تولید فعال شوند