Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوانان جهادگربسیجی دانشکده نفت وگاز گچساران در قالب اردوی جهادی در ایام تابستان با حضور در مناطق محروم و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد در راه آبادانی این مناطق تلاش می‌کنند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۴۳۷۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: ناگلزمان با تیم ملی آلمان تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، یولیان ناگلزمن پس از موافقت با تمدید قرارداد، به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان باقی خواهد ماند. خبری غافلگیر کننده چرا که در روزهای اخیر بحث بازگشت او به بایرن پس از یورو 2024 در میان بود.

این مربی 36 ساله در سپتامبر 2023 جایگزین هانسی فلیک شد و قراردادی کوتاه مدت تا پس از مسابقات قهرمانی اروپا در تابستان امسال امضا کرد.

ناگلزمن سه بازی از شش بازی خود را به عنوان سرمربی تیم برنده شده از جمله پیروزی ها برابر فرانسه و هلند در ماه مارس. او اکنون پس از تابستان با یک قرارداد بلند مدت به کارش ادامه خواهد داد.

آلمان در افتتاحیه مسابقات در 14 ژوئن قبل از دیدار با مجارستان و سوئیس در گروه A به مصاف اسکاتلند می رود. آنها در مقابل اوکراین و یونان در ماه ژوئن در دو بازی تدارکات پیش از مسابقات به میدان خواهند رفت.

ناگلزمن پیش از این هدایت بایرن مونیخ را بر عهده داشت و یک دوره دو ساله موفق نیز در لایپزیش داشت. جایی که برای اولین بار در تاریخ باشگاه به آنها کمک کرد تا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسند. او پیش از این سه سال را در هوفنهایم گذراند.

ناگلزمان در روزهای اخیر به بازگشت به بایرن نزدیک بودو گمانه زنی ها در این مورد روز به روز بیشتر می شد. بایرن در تابستان امسال پس از جدایی توماس توخل در پایان فصل، در بازار برای یک سرمربی جدید است و با تمدید ناگلزمان باید به دنبال گزینه ای دیگر باشد.

ناگلزمن تابستان گذشته مورد توجه چلسی، تاتنهام و پاری سن ژرمن قرار گرفته بود، قبل از اینکه باشگاه ها در نهایت مائوریسیو پوچتینو، آنگه پوستکوگلو و لوئیس انریکه را انتخاب کنند.

تکمیل می شود

دیگر خبرها

  • ناگلزمان تا ۲۰۲۶ سرمربی ژرمن‌ها خواهد بود
  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • رسمی: ناگلزمان با تیم ملی آلمان تمدید کرد
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • طریق النور دانشگاه امام رضا به ایستگاه هوافضا سپاه رسید+تصاویر
  • بحران آب در ۳ استان کشور
  • نگرانی از بروز کم آبی در ۳ استان کشور