Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی گفت : مسئولیت اصلی ما علاوه بر وصول درآمدهای مالیاتی خدمت شایسته و احترام آمیز به مردم است ..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۴۴۶۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر نقش مهم و اثرگذار صداوسیما در اجرای طرح جوانی جمعیت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در این دیدار با اشاره به نقش تاثیر گذار صداوسیما در آموزش مباحث حوزه سلامت و اجرای طرح های مربوط به جوانی جمعیت و همچنین اطلاع رسانی به مردم قدردانی کرد

حجت الاسلام طاهری   گفت: نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی برای ایجاد موسسه دانش بنیان خانواده که برای اولین بار در استان راه اندازی خواهد شد به همکاری صداوسیما در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخش به جامعه نیازمند است .

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی بر اساس منویات رهبری در حوزه جوانی جمعیت موظف به اقدام بوده و در این مسیر آموزش نسل جوان ، آموزشهای قبل و بعد از ازدواج ، نیازهای زوجین و ارائه خدمات مشاوره ای را در دستور کار قرار داده است.

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی هم در این دیدار ضمن تاکید بر ضرورت ادامه همکاری‌ها، خواستار تعامل و همکاری بیشتر با دانشگاه علوم پزشکی استان در قالب امضای تفاهم نامه شد

ناصر حجازی فر خاطر نشان کرد: مباحث مربوط به سلامت جامعه و موضوعات کلی همچون جوانی جمعیت و تحکیم بنیان خانواده برای ما ارزش و اهمیت بسیاری داشته و رسانه استانی آمادگی دارد چنین مباحثی را در قالب برنامه با استفاده از ظرفیت اساتید همه دانشگاهها ، مطرح و الگو سازی نماید.

 

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • تاکید بر نقش مهم و اثرگذار صداوسیما در اجرای طرح جوانی جمعیت
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • احداث ۱۸۰۰ کلاس درس با جذب ۱۱۰۰ میلیاردتومان اعتبار در آذربایجان‌غربی
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاههای اجرایی ارایه می شود
  • تاکید رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برافزایش مشارکت مردم درصیانت از اراضی
  • کاهش بی سابقه موجودی پرونده‌ها در دادگاه‌های تجدید نظر ایلام
  • صد و دهمین یکشنبه های حمایت از تولید در ارومیه
  • تحقق ۱۰۰ درصدی درآمد‌های مالیاتی همدان در بودجه سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی