Web Analytics Made Easy - Statcounter

معظمی با اشاره به اینکه فصل دوم سریال تلویزیونی "سایبر" فعلا ساخته نمی‌شود از احتمال جایگزینی سریالی جدید به جای مجموعه "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" درماه محرم خبر....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۴۵۱۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگزینی یک‌سوم آب مصرفی صنایع یزد با آب نامتعارف

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای یزد گفت: در استان یزد و به استناد بند ع تبصره ۸ قانون بودجه سال ‌ ۱۴۰۲، سی‌ویک صنعت باید از آب غیرمتعارف شامل پساب و آب دریا استفاده کنند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جواد محجوبی، مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای یزد با بیان اینکه 31 واحد صنعتی و معدنی دارای 31 منبع آبی در استان شامل اجرای بند ع تبصره 8 قانون بودجه 1402 می‌شوند، گفت: صنایعی که مصرف آب آنها از منابع آبی سطحی یا زیرزمینی بالای 10 لیتر بر ثانیه، معادل 300 هزار متر‌مکعب در سال است، باید از منابع آبی جایگزین استفاده کنند.

محجوبی با بیان اینکه حجم آب آزاد شده این صنایع معادل یک سوم حجم آب مصرفی کل صنایع استان است، ابراز کرد: با توجه به اعلام نظر وزارت نیرو بسیاری از این صنایع مشمول باید تا پایان شهریور سال 1404 از آب غیرمتعارف استفاده کنند. 

این مقام مسئول با بیان اینکه آب غیرمتعارف شامل پساب و آب دریا است، بیان کرد: تعداد اندکی از صنایع که امکان بهره‌مندی از خط اول انتقال آب خلیج فارس در کمترین زمان ممکن را داشتند، در پایان اسفند سال گذشته آب متعارف آن ها از مدار مصرف خارج و از آب دریا بهره مند شدند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد با بیان اینکه حجم آب آزاد شده به سایر واحد های صنعتی اختصاص نمی یابد، بیان کرد: آزادسازی آب حاصل از بازتخصیص تنها با هدف مصرف در بخش شرب و بهداشت و کمک به تعادل بخشی سفره های آب زیرزمینی صورت می گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جایگزینی یک‌سوم آب مصرفی صنایع یزد با آب نامتعارف
  • رِندی پیمان معادی در «افعی تهران»/ اشکال این اتاق درمان کجاست؟
  • بهترین انیمه‌های سریالی که در بهار امسال نباید از دست بدهید
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد
  • رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: اگر جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق بیفتد مجازات این نیروها سنگین تر و شدیدتر خواهد بود
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • (ویدئو) آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود