Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «»
2024-03-28@12:28:33 GMT

افتتاح دونماز خانه در آموزش و پرورش ناحیه 2 تبریز

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۵ | کد خبر: ۸۴۶۹۷۱۶

در هفته دولت دو نماز خانه با حضور مسئولین کشوری و استانی وزارت آموزش و پرورش در ناحیه 2 تبریز به بهره برداری رسید. . . ..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۴۶۹۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش فرهنگیان در مراکز اقامتی نوروزی از مرز یک میلیون «نفر روز» گذشت

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا ساعت ۹ صبح امروز( ۸ فروردین) یک میلیون و ۶۰ هزار و ۴۷۰ «نفر روز» در کل کشور از مراکز اقامتی آموزش و پرورش استفاده کرده‌اند، گفت: استان فارس با ۱۶۲ هزار و ۷۶ «نفر روز» پذیرش، همچنان بیشترین اسکان نوروزی فرهنگیان را از آن خود کرده است.

به گزارش ایسنا، نیک فر با بیان اینکه ۱۱۳ هزار و ۵۱۳ خانوار یعنی حدود ۷۳۹ هزار و ۳۴ نفر در مراکز اقامتی ۳۲ استان کشور پذیرش شده‌اند، گفت: ۷۰ هزار و ۱۴۲ اتاق فعال است و ۱۳ هزار و ۱۹ مدرسه تا به امروز در طرح نوروزی، پذیرش فرهنگیان را انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه استان فارس با ۱۶۲ هزار و ۷۶ «نفر روز» پذیرش، بیشترین آمار اسکان را به خود اختصاص داده است، افزود: استان‌های اصفهان، خوزستان، خراسان رضوی و بوشهر به ترتیب بیشترین آمار اسکان را تا به امروز داشته‌اند.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه طرح اسکان موقت فرهنگیان از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است و تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد، افزود: ۶۷۰۴ مدرسه، ۶۱ هزار و ۴۵۱ کلاس درس، ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی، ۳۰۰ اردوگاه (۳۰۰۰ سوئیت) و ۵۰ مرکز پردیس دانشگاه فرهنگیان(۲۰۰۰ خوابگاه) با ۲۰ هزار و ۱۵۸ عامل اجرایی برای طرح نوروزی ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

نیک فر پیش بینی کرد که ۴۲۰ هزار خانوار یعنی یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از مراکز اقامتی موقت آموزش و پرورش کل کشور در نوروز امسال استفاده کنند و میانگین اقامت کشوری 28 ساعت «نفر روز» است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرورش مرغ گوشتی در خانه آسان شد!
  • آموزش شیرینی‌پزی / طرز تهیه حلوا زنجبیلی تبریز با مواد بسیار ساده
  • پذیرش فرهنگیان در مراکز اقامتی نوروزی از مرز یک میلیون «نفر روز» گذشت
  • افتتاح و تجهیز خانه کشتی آموزش و پرورش اشترینان
  • بازدید مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان
  • افتتاح مدرسه در منطقه سیل زده سند حمزه دشتیاری سیستان وبلوچستان
  • افتتاح موسسه قرآنی در سیرجان
  • پذیرش هزار و ۲۵۴ خانوار در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش استان
  • پذیرش بیش از ۱۴ هزار  نفر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان
  • وزیر آموزش و پرورش لو رفتن سوالات امتحانات نهایی را تکذیب کرد