Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نامه نیوز»
2024-04-18@14:10:29 GMT

آتش سوزی در بیمارستان رازی تبریز با یک فوتی

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۵ | کد خبر: ۸۴۷۴۹۰۲

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از فوت یک نفر و مصدوم شدن ۳۵ تن دیگر در آتش سوزی بیمارستان رازی تبریز خبر داد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۴۷۴۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۱۰۰ هزار نفر مسافر ازپایانه مرز رازی خوی

معاون استاندار آذربایجان غربی و فرماندار ویژه شهرستان خوی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در سایه امنیت و آرامش در ایام عید امسال، بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مرز رازی خوی تردد کردند که این می‌تواند در اقتصاد کشور، منطقه و شهرستان مفید باشد.

کریم علی نژاد گفت: در تحقق شعار سال مقام معظم رهبری، باید از توانمندی‌های نخبگان و با مشارکت مردم شهر خودمان و با پیگیری‌های مکرر برای رفع موانع که در شهرستان وجود داردآن موانع را برداریم مشکلات شهر را حل کنیم.

وی تصریح کرد: ظرفیت‌های خوبی از لحاظ نیروی انسانی و از لحاظ کشاورزی، صنایع و دامداری در شهرستان وجود دارد و با استفاده از آنها رونق اقتصادی در این منطقه توسعه می‌یابد.

علی نژاد به اتمام طرح‌های نیمه تمام در این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: روحیه انقلابی و مدیریت جهادی در راستای اتمام طرح‌های نیمه تمام راهگشا است و باید مصوبات سفر ریاست جمهور و استاندار به شهرستان تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری شود.

فرماندار خوی می گوید: تعامل، همکاری و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی در پیشگیری و رصد آسیب‌های اجتماعی لازم و ضروری است و با فرهنگ سازی تمام آسیب‌های اجتماعی در شهر کم رنگ و به طور کلی رفع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • تردد بیش از ۱۰۰ هزار نفر مسافر ازپایانه مرز رازی خوی
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • افتتاح دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان امام رضا(ع) تبریز
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم