Web Analytics Made Easy - Statcounter

موج ویرانگری از زلزله‌ها در سراسر جهان در سال 2016 دانشمندان را برآن داشته تا به پیش‌بینی درباره زلزله‌های احتمالی در جهان دست بزنند و بر اساس آخرین اظهارات، در....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۴۸۰۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال وقوع بارش‌های جدید در استان یزد

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد با اشاره به اینکه احتمال وقوع بارش‌های مجدد در استان وجود دارد گفت: سرعت امدادرسانی جهاد به قنوات و چاه‌ها افزایش یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدعلی ملک‌زاده ظهر امروز در نشست ارزیابی اولیه خسارات بارندگی‌های اخیر یزد اظهار داشت: بر اساس اعلام هواشناسی، احتمال وقوع بارش‌های جدید در استان وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید آمادگی کامل برای این موضوع وجود داشته باشد گفت: یکی از موضوعات بسیار مهمی که در این دولت به آن توجه ویژه صورت گرفت، ایمن سازی در مقابل حوادثی همچون سیل بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد تصریح کرد: با توجه به بارش‌های صورت گرفته و احتمال وقوع بارندگی‌های جدید، لازم است که نظارت و ارزیابی ایمن‌ سازه‌های آبی و خاکی استان یزد با جدیت دنبال شود.

ملک‌زاده به بارش‌های خوب استان و نقاط مختلف کشور اشاره کرد و ادامه داد: بارندگی‌های صورت گرفته، زمینه ذخیره‌سازی خوب آب در سازه‌های آبی و خاکی نقاط مختلف استان را به وجود آورد که اتفاق بسیار خوبی است.

وی افزود: با این وجود و با توجه به کارآیی سازه‌های آبی و بند‌های خاکی که جلوی سیل را می‌گیرد، باید حتما نسبت به تخلیه آب و هدایت آن انجام شود تا این سازه‌ها بتوانند گنجایش لازم در باران‌های بعدی برای جلوگیری از وقوع سیل را داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد افزود: با توجه به احتمال بارش‌های جدید نیاز است اقدامات لازم برای ارزیابی، ایمن‌سازی و تخلیه آب سازه‌های آبی خاکی توسط آب منطقه‌ای و منابع طبیعی صورت گیرد و در این زمینه بخشداران و دهیاران همکاری لازم را داشته باشند.

ملک‌زاده با اشاره به احتمال حوادث ثانویه در مخاطره بارندگی و سیلاب افزود: شهرداران و بخشداران با استفاده از ظرفیت نظام مهندسی و بنیاد مسکن بازدید و دستورات لازم برای ایمن‌سازی آن را ارائه نمایند.

وی در خصوص قنوات و چاه‌های کشاورزی آسیب دیده از سیل نیز خواستار تسریع در امدادرسانی توسط جهاد کشاورزی شد و گفت: کشاورزان، باغداران و مالکین قنوات جهت پیگیری و ثبت خسارت می‌توانند به ادارات جهاد کشاورزی  مناطق خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/781/.

دیگر خبرها

  • احتمال وقوع بارش‌های جدید در استان یزد
  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن (فیلم)
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • فیلم/ وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • ببینید | اولین تصاویر از وقوع زلزله شدید در ژاپن
  • سازه‌های کشور باید در برابر زلزله‌های ۸ ریشتری مقاوم باشند
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی