Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: هماهنگ نبودن تکنولوژی‌های تولیدی چینی مقصود با فناوری‌های روز دنیا مشکل اصلی این واحد است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۴۸۹۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی، شعار هفته کار و کارگر

محمد چکشیان گفت: شعار هفته کارگر «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» است. هفته آینده از ۲۶ نفر از کارگران نمونه، توسط رئیس جمهور تقدیر خواهد شد.

به گزاش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد چکشیان معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی صبح امروز به مناسبت هفته کار و کارگر در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به اینکه شعار هفته کارگر «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» است، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای هفته کارگر را از هشت ماه گذشته آغاز کردیم. به عنوان مثال تقریبا به تمامی کارگران در استان‌ها نیز از طریق پیامک اطلاع‌رسانی کردیم که در جشنواره امتنان شرکت کنند و در نتیجه آن ۲۶ نفر به عنوان کارگر نمونه انتخاب شدند که قرار است در هفته آینده با حضور ریاست جمهوری از آن‌ها تقدیر شود.

 

چکشیان با اشاره به این موضوع که اقدامات متناظر با این هفته از اوایل اسفند توسط شورای کارگری شکل گرفت اظهار کرد: چند برنامه کلان برای امسال داریم که به صورت ملی برگزار خواهد شد. یکی از این برنامه‌ها اختتامیه جشنواره امتنان است که هفته آینده ۱۱ اردیبهشت با حضور برگزار خواهد شد. همچنین دیدار کارگان با رهبری نیز در روز‌های آتی انجام خواهد شد.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در رابطه با قانون جوانی جمعیت گفت: ما تلاش کردیم تا قرارگاه جوانی جمعیت را در وزارتخانه راه‌اندازی کنیم و دو ماده مهم این قانون را که تحقق نیافته بود را اجرا کنیم. در واقع ماده ۲۱ و ۲۴ را عملیاتی کردیم. بحث پوشش بیمه زنان خانه‌دار دارای سه فرزند و بیشتر و تخصیص سبد غذایی به مادران باردار و دارای فرزند زیر ۵ سال را محقق کردیم که هم اکنون در جریان است.

 

چکشیان در ادامه اظهار کرد: ما در تمام مجموعه‌های کارگری، خانه‌های بهداشت کارگری را ایجاد کرده‌ایم تا با آسیب‌های اجتماعی مقابله کنند. حدود ۱۰ هزار‌ا یستگاه بهگر خانه بهداشت و مرکز بهداشت در کارخانجات داریم که ۳هزار عدد از آن‌ها در ۲ سال گذشته تاسیس شده است. این مراکز همچنین مسائل روانشناختی، پیشگیری از مصرف مواد مخدر و آگاه‌سازی کارگران را دنبال می‌کند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه شبکه‌هایی که در مراکز کارخانجات راه‌اندازی شده است، یکی از قوی‌ترین شبکه‌ها محسوب می‌شود گفت: ۴۰درصد از حوادث کار در سال گذشته کاهش یافته است و این را مدیون تلاش‌های همکاران هستیم. همچنین حدود ۴۳۴ خانه فرهنگ کار تأسیس شده است و پایش خانه‌های فرهنگ کار را دنبال می‌کند.

 

وی در پایان درباره تعطیلی کارگران در روز کارگر ابراز کرد: بسیاری از کارخانه‌ها این کار را می‌کنند اما قرار شده تا توسط تشکل‌های کارفرمایی برای اجرا ابلاغ شود.

دیگر خبرها

  • کارگران از ارکان اصلی جهش تولید هستند
  • بازگشت کارگران «فروآلیاژ» ازنا به کار
  • کارخانه هایی که بسیج کارگری دارند تعطیل نشده اند
  • تحقق شعار سال در گرو نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان
  • پشم چینی گوسفندان، سنت دیرینه عشایر+فیلم
  • مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی، شعار هفته کار و کارگر
  • روایت فاطمه غفاری از ساخت فیلم و سریال کمتر از یک سال
  • مشکل واگن‌های وارداتی چینی سرانجام حل شد
  • فیلم | قطار هوایی، تازه ترین راهکار چینی ها برای حمل و نقل شهری!
  • مدیرعامل CATL: باتری‌های حالت‌جامد غیرکاربردی و ناایمن هستند!