Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته دولت و باحضور استاندار چهارمحال و بختیاری، فرماندار و مسئولان شهرستانی پروژه گازرسانی به به 22 روستای منطقه میانکوه شهرستان اردل افتتاح شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۵۰۷۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشتازی قزوین در مولدسازی دارایی‌های مازاد

استاندار قزوین گفت: استان قزوین در مولد سازی ها رتبه نخست کشور را دارد و اموال مازاد شناسایی و فرآیند تصویب برای تامین منابع مالی در حال انجام است و با نهایی شدن فرآیند واگذاری ها، اتفاقات خوبی در تامین مالی پروژه ها اتفاق می افتد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی حوزه بهداشت و درمان اظهار داشت: یکی از مشکلات زیرساختی استان قزوین بحث بهداشت و درمان است که با پروژه های خوب و قابل توجه بیمارستانی در شهر قزوین اتفاق خوب و ملموسی در جبران عقب ماندگی ها اتفاق خواهد افتاد.

 وی افزود: در 2 سال گذشته با تمرکز استان پیشرفت پروژه ها مطلوب است و بیمارستان شهید رجایی مراحل پایانی خود را سپری می کند و به زودی خدمت رسانی در این فضا آغاز می شود. 

اعلایی گفت: پروژه بیمارستان 700 تختوابی علی رغم پیشرفت پایین در مصوبات سفر رئیس جمهور قرار گرفت و اعتبارات لازم تخصیص پیدا کرده است، هم اکنون مراحل سفت کاری پروژه در حال پایان است و با منابع ملی و مولد سازی آهنگ پیشرفت پروژه سریعتر خواهد شد. 

استاندار قزوین اضافه کرد: استان قزوین در مولد سازی ها رتبه نخست کشور را دارد و اموال مازاد شناسایی و فرآیند تصویب برای تامین منابع مالی در حال انجام است و با نهایی شدن فرآیند واگذاری ها، اتفاقات خوبی در تامین مالی پروژه ها اتفاق می افتد. 

نماینده عالی دولت در استان در پاسخ به اینکه آیا این پروژه تا پایان دولت به بهره برداری خواهد رسید، اظهار داشت: مهم این است که این پروژه با تمام سرعت و توان پیگیری شود و هرچه سریعتر در خدمت مردم قرار گیرد، البته تلاش می شود فاز نخست این پروژه قبل از پایان دولت سیزدهم به بهره برداری برسد ولی این پروژه بسیار بزرگ است و ممکن است زمان بندی اجرایی آن طولانی شود.

وی افزود: استان در سرانه تخت بیمارستانی جزو رتبه های انتهایی کشور قرار دارد و نیازمند تجهیزات بیمارستانی است، به همین دلیل تمام تلاش خود را برای افزایش سرعت و بهره برداری انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشتازی قزوین در مولدسازی دارایی‌های مازاد
  • انجام ۱۰۱ هزار تن آسفالت‌ریزی در منطقه ۱۵ در سال گذشته
  • بهره‌برداری از ۱۲۶۷ پروژه در مناطق در قالب پویش امیدوافتخار
  • بهره‌برداری از ۱۵۰ پروژه در منطقه ۱۵ با اعتبار ۸۲۴ میلیاردی
  • آسفالت‌ریزی ۱۰۱ هزار تنی شهرداری منطقه ۱۵ در سال گذشته
  • بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات
  • ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور به بهره برداری رسید
  • الگوی نظام‌ بهره‌برداری کشاورزی عامل افزایش بهره‌وری آب و خاک است
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • انجام ۵۰ درصد از نقشه برداری امامزاده ابراهیم(ع) شفت تا فردا