Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس تامین‌اجتماعی گچساران گفت: ماهیانه بیش از یک‌میلیارد تومان برای حوادث و سوانح کارگری در گچساران پرداخت می‌شود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۵۱۳۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد کوثر گچساران سرریز کرد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سرریز کردن سد کوثر گچساران به دنبال بارش های سیل آسا خبر داد.

سید علی احمدزاده روز سه‌شنبه هفتم فروردین ماه ۱۴۰۳ در بازدید از سد شاه قاسم یاسوج در خصوص وضعیت سدهای استان پس از بارش‌های اخیر گفت: ظرفیت سد شاه قاسم ۱۰ میلیون مترمکعب است و ۹ میلیون مترمکعب قابل بهره‌برداری است که تاکنون ۶.۵ میلیون مترمکعب آب وارد این سد شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: پیش‌بینی می‌شود با بارندگی‌هایی که در آینده پیش‌بینی شده است سد شاه قاسم تا اوایل اردیبهشت امسال پر شود.

وی به وضعیت سد کوثر اشاره و عنوان کرد: ظرفیت سد کوثر ۵۰۸ میلیون مترمکعب است که این سد کاملا پر شد و سد سرریز کرد که تونل‌های تخلیه آب باز و حجمی از آب در حال تخلیه است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ظرفیت سد چم شیر دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون مترمکعب است که در مقطعی رها سازی آب برای کشاورزان انجام شد و ذخیره آب به ۳۵۰ میلیون مترمکعب کاهش یافت.
وی بیان کرد: در حال حاضر ذخیره آب این سد به ۵۶۵ میلیون مترمکعب رسید و امیدواریم با بارش‌های خوبی که پیش‌بینی شده ذخیره سد به بیش از ۸۵۰ میلیون مترمکعب افزایش یابد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، احمدزاده با اشاره به بارش‌های خوب یک هفته اخیر در استان بیان کرد:  پروژه‌های آبخیزداری به خصوص در دشت امامزاده جعفر سرریز کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خسارت سیلاب به جاده‌های عشایری گچساران
  • پیروزی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل شاهین بندر عامری
  • استقرار اورژانس هوایی در بام نفت ایران
  • جاده بابا میدان - گچساران پرترددترین محور ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد
  • جاده بابا میدان - گچساران پرترددترین محور ارتباطی استان
  • تشرف بیش از ۶ هزار زائر به بارگاه بی بی حکیمه (س)
  • افزایش رهاسازی آب سد کوثر به ۱۷۰ متر مکعب بر ثانیه
  • سد کوثر گچساران سرریز کرد
  • جاذبه های گردشگری گچساران میزبان مسافران نوروزی
  • هشدار رهاسازی آب از سد کوثر